Eşinizi seviyormusunuz? +5 yıl üstü evli olanlar cevaplasın lütfen?

anormallık bızdemı yoksa geneldemı böyle bılmıyorum ama bu sene 5. yılımız ve koptuk bırbirimizden hakaretler küfürler cinsel hayat dısında öpmez oldu benı eşim herkes tarafndan begenılen bırıyım ama bılemıyorum bu gidişle boşanacak gibiyiz.. Çocuk olmasa boşanmıştık belkıde
Güncellemeler
+1 yıl
...
Eşinizi seviyormusunuz? +5 yıl üstü evli olanlar cevaplasın lütfen?
Cevapla