Sevgilim 27 yaşında, ben 24 yaşındayım. İkimiz de birbirimizin ilk sevgilisi değiliz. Benim 17 yaşından beri düzenli birkaç ilişkim olmuşken o ilk sevgilisini anca 25 yaşında bulabilmiş. 2 aylık sevgiliyiz, ben bu durumu 4 gün önce öğrendim.
Ben bunu öğrenince ona karşı duyduğum hisler büyük oranda zarar gördü. O an sevgilim gözüme bir anda dünyanın en beceriksiz adamıymış gibi göründü, "kızların yüzüne daha yeni yeni bakmaya başladığı loser bir tiple, bir omega erkeğiyle mi sevgiliyim yoksa, aman Allah'ım ben ne yapıyorum" diye düşünmekten kendimi alamaz oldum.
Sizce ne yapayım? Yardımınıza ihtiyacım var.
17 yaşından beri aşk hayatı olan biri olduğumu belirttiğim için beni iğrenç ifadelerle itham edeceklere cevap vermeyeceğim.
Ben bunu öğrenince ona karşı duyduğum hisler büyük oranda zarar gördü. O an sevgilim gözüme bir anda dünyanın en beceriksiz adamıymış gibi göründü, "kızların yüzüne daha yeni yeni bakmaya başladığı loser bir tiple, bir omega erkeğiyle mi sevgiliyim yoksa, aman Allah'ım ben ne yapıyorum" diye düşünmekten kendimi alamaz oldum.
Sizce ne yapayım? Yardımınıza ihtiyacım var.
17 yaşından beri aşk hayatı olan biri olduğumu belirttiğim için beni iğrenç ifadelerle itham edeceklere cevap vermeyeceğim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar