Yakın arkadaşımdan hoşlanıyorum, delirmek üzereyim. Yok mu bir çare?

Arkadaşlar ben hemcimsinden hoşlanıyorum. Kaba tabiri söylemek istemiyorum, fakat öyle.
Yakın arkadaşım da çok alımlı ve çok tatlı bir kız. Yaklaşık dört yıldır arkadaşız ve ben altı aydır ona karşı duygularımı artık bastıramıyorum. (Yakın arkadaşım hemcimsimden hoşlandığımı bilmiyor) Her neyse. Sürekli; sarılıyor, öpüyor ilgi gösteriyor. Normal yakın arkadaş gibi işte... Sarılınca, öpünce birhoş oluyorum ama çaktıramamaktan usandım. Son zamanlarda çaktırıyorum sanırsam. Geçen beni evlerine davet etti. Gittim, annesine "anne" diyorum zaten. Öyle bir yakınlık. Gitme, bizde kal dedi. Teyzesi gil vardı. İlk baş istemedim ama sonra kıramadım işte. Sözüm geçmedi. Ben yerde yatarım dedim ama belimden rahatsızım. O ben yatarım dedi ama inanın nefret eder ve uyuyamaz. Uyanınca da çok huysuz olur. "Gel yanımda yat" dedi. Allah'ım ilk baş kemküm etsemde sonra yattım. Gece boyunca uyuamadım belki elli sefer ayağa kalkmışmdır, ev kalabalık balkona da çıkamadım insanlar uynacak diye. Çok kötü değil mi ya? :( Sonra aradan bir, iki ay geçti. Bu beni evine sürekli çağıyor, gidiyorum ama kalmıyorum sürekli bahane uyduruyorum çünkü teyzesi kanser tedavisi görüyor, dedesi gille yaşıyorlar yine yanında yatıcam. Geçen gün zıplaya zıplaya yanıma geldi, bunun 3 yıllık sevgilisi var :( İşte baaak ne almış dedi yüzüğü gösterdi. Nişan yapcaklarmış... Benide nişan alışverişine götürdü :( Yahu ne olacak benim halim? Seviyorum ya seviyorumm sevdiğim kızın nişan alışverişine gidiyorum kesin nikah şadidie ben olurum :(
Yakın arkadaşımdan hoşlanıyorum, delirmek üzereyim. Yok mu bir çare?
Cevapla