Abi dediğin insandan hoşlanmak. Ne yapmam lazım?

Eski erkek arkadaşımın en yakın arkadaşıydı. Ayrıldıktan sonra baya yakınlaştık ama abi kardeş yaklaşmasıydı bu. Herşeyi paylaştık. Üzülse ilk bana geliyor, sevinçlerini benle paylaşıyor, çıkıyoruz, geziyoruz. Ailecek de görüşüyorum. Ama benimki abi kardeşten ziyade hoşlantıya doğru gidiyor. Ne yapmalıyım?
Abi dediğin insandan hoşlanmak. Ne yapmam lazım?
Cevapla