Abi dediğim birinden hoşlanıyorum o da bana çok ilgili davranıyor. Abilik yapmak böyle mi olur?

Çok üstüme düşüyor sanki. Durup dururken bir kıza sırf sevdiğiniz için abilik yapılır mı koruyup kollar mısınız?
Abi dediğim birinden hoşlanıyorum o da bana çok ilgili davranıyor. Abilik yapmak böyle mi olur?
Cevapla