Ben üni mezunuyum sevgilim okulu bıraktı?

Çevremdekiler bana salak diyo, sen okudun çabaladın durumu iyi olmayan fakir okumayan birini buldun diyo. Salakmıyım ben :(

0|0
313

En İyi Kız Görüşü

  • bilmiyorum canım adam okumamış olur kendini iyi geliştirmiştir belki sonra okur.. bence kalbinin sesini dinle benim kuzenim eczacılık mezunu eczacı kocası berber ama 3 katlı salonu var şimdi

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Hayir alakasi bile yok onu soyleyenler vicdansiz insanlar. Kimi sevcegini secemezsin ayrıca mutlu olmak icin onemli sey karsilikli sevgi baska bisey degil

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

212
  • hemde salağın önde gideni cinsindensin kusura bakmada
    ilerde çok alarsın mantıklı ol git dengin birisini bul pparası pulu olsun yoksa rezillki çekersin

    0|0
    0|0
  • Aşık olucağımız kişiyi kendimiz seçseydik herşey daha kolay olurdu hiç acı çekmezdik...

    1|0
    0|0
  • bencede canımsın bu sözleri söyleyenleri kafana takıp burda konu açtığın için

    0|0
    0|0
  • Ben inanmiyorum buna. fakir olsun gonlu hos olsun. adam olsun.

    0|0
    0|0
  • gönül bu otada konuyor... da :) durumu kotu durumu iyi bilmem ne bence cok takilma onlara

    0|0
    0|0
  • Ne alaka diplomayla mınevlençyo ya da seviyor insan. Hangi. çağdayız bu kafaları bırakın

    0|0
    0|0
  • bırakma sebebi neydi?

    0|0
    0|0
    • Önemsemiyodu iki yıllık okuldu zaten. Okulla ilgili değil başka bir iş yapıcam diyo ama bekliyorum

  • Çevreni sktr et

    0|0
    0|0
  • herşey diploma değil

    0|0
    0|0
  • secimi kendin yap

    0|0
    0|0
  • Aşıksın

    0|0
    0|0
  • Kusura bakma ama malsın puuuuu

    0|0
    0|0
  • Salak değilsin seviyosan normal bişi kusura bakma herkes okuyamiyor ama okumadan o laflari diyenlerden daha iyi adam oluyor.

    0|0
    0|0
  • Onu diyenin ben anasını avradını s. emi

    0|0
    0|0
Yükleniyor...