Depresif karakterleri çekici bulur musunuz?

Yıllardır üzerimden atamadığım bir fetiş var.

Çok ağırbaşlı, hüzünlü gibi duran, geçmişte çok acı çekmiş izlenimi yaratan depresif kızlar sebepsizce tatlı geliyor.
Cıvıl cıvıl, hayat dolu kızın zaten bana ihtiyacı yok diyorum.
Ben peisimist kızın kalbindeki kırıkları onarmalıyım diye düşünüyorum. Ona hayat ışığı olmalıyım.

Evet şimdi onun karşısına oturup hayatın güzel olduğunu ispatlayacak cümleler söylemeliyim. Biraz da gülümsediğim zaman belki etkilenip heyecanlanır. Heyecan hayatı yaşabilir yapar.
Depresif karakterleri çekici bulur musunuz?
Depresif karakterleri çekici bulur musunuz?
Cevapla