hic benim yakinligimi aramiyor, koltukta uyuyor hasta diye.
biseferde hasta olmadi halde koltukta uyuya kaldi 9 gün evliydik.
biseferde hasta olmadi halde koltukta uyuya kaldi 9 gün evliydik.
benim eşim bir kere ayrı yatmak istedi kolundan tuttuğum gibi yatak odasına attım. öyle bir hakkı yok.
Süper valla :)
Geçmiş olsun. Çocuk yapma bari ne olacağı belli değil. Gerçi çocuk yapacak fırsatın da olmamış zaten.
Üzgünüm ama problem var. Sevgi tabi ki önemli ama her şeyin ilacı olmayabiliyor maalesef. Hayatı zindan etme kendine.
Bu bir Özel CevapSadece soran ve cevap paylaşan üye tarafından görülebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Cevap
21Cevap
Hastalığı ne öyle şeymi olur hasta da olsa yanımda uyusun :)
Sen nasıl davranıyorsun ben sana bakarım de yatağa götür çorba yap içir görücu mu evlendiniz?
seni beğenmiyor o zaman evlenmeden önce göstermediysen hayal kırıklığına uğramış olabilir adamcağız.
Siz nasil. yadirgiosaniz erkek. de yadirgar. Zamanla. oturur iliski
yeni evli olan bir kadın olarak bunu bu şekilde dile getirmen senin beceriksizliğini gösterir :)
bulaşıcı hastalıksa caizdir
sana kıymamıştır rahatsızlı vermesin diye
mutluluklar diliyorum
Mal birine denk gelmişsin yazık
Hastalığın ilacı yatak odasında oysaki:)
Şaka gibi 😕
aceleye gerek var mı? nasılsa iyileşir adam. acısını çıkartırlar
@ulasilmazimsin ne alaka
şaka gibi diyorsun ya. sanki dünyanın sonu
@ulasilmazimsin tabikide sonu bana göre 😂
adam iyi olunca yaparsın tekrar diyorum bende :) bir hafta bişey olmaz yapmasan
@ulasilmazimsin herşeyi belden aşağıya bağlamayın ne alaka
Tam bir kalas ya da odun kızma da
Senin gibi bayan yabliz uyutulurmu be
Senin er değişikmiş biraz
Ne hastasıki
Alisamamis daha
Adamı çok yordun
Cok rahatmis
Ne ara evlendin
tuaf canım
Neden uzak
bitirmiş kafada
Öküzün hayırlı olsun
çok hasta o
Kafayı yemiş bende
3 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar