Dost kazığı yedim hangisi ihanet etti bana :( en yakın arkadaşım ve eski sevgilim 1 aydır beraberlermiş :( ?

benim 1.5 yıl süren ilişkim vardı. daha 2 ay öncesine kadar ikisi de affetmem için ona dönmem için benle konuşmaya calşıyolardı ama bu sabah öğrendim ki meğer en yakın arkdaşım ve eski sevglim 1 aydır beraberlermiş çıkıyolarmış neye şaşaırmam gerektğini bile bilmiyorum eski sevgilimin nasıl bunu yaptığna mı en yakın arakdaşımın böyle bişeyi nasıl yaptığna mı. neye kızayım en yakın arkadaşımın bu kadar aptal olduğuna mı eski sevgilimin bu kdar serefsiz olduğuna mı yoksa kızın dertleri için onu 1 aydır salak gibi teselli etmeme mi:( gerçekten şu an dibe vurmuş hissediyorum şaşkınım. onu seviyor muyum hayır ama dost kazığı çok zormuş sindiemiyorum yemin ederim ki ona karşı bir hissim yok ama canım çok yanıyor yardım edin bana :(
Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlarınız için teşekkür ederim ama arkadaşım bana şaka yapmak istemiş öyle bişey yokmuş yani. Ama böyle şaka mı yapılır ben onunla hâlâ konuşmak görüşmek istemiyorum böyle bir şaka 1 gün sürdürülmez ya
Dost kazığı yedim hangisi ihanet etti bana :( en yakın arkadaşım ve eski sevgilim 1 aydır beraberlermiş :( ?
Cevapla