28 yaşındayım bekarım hala evlenmek için cok mu gec kalmişim?

bir ilişkim vardi ve bitti Şubatta kamuda çalişiyorm memurum , çevremdeki herkes evli annenin be babamın sülalesinde en büyük bekar ben barım herkes laf sokuyor üzülüyorm , annemde bugun dayıma istediği kimse yok aklında bulunsun faln demiş aramıs cpk üzüldüm , evde kalmiş muamelesi yapıyorlar? nasl birisiyle tanısabilirim?
28 yaşındayım bekarım hala evlenmek için cok mu gec kalmişim?
Cevapla