Bir erkek arkadaşım bile yok :'( Yalnızlık çok kötü bir şey değil mi?

Bir erkek arkadaşım bile yok :'( Yalnızlık çok kötü bir şey değil mi ?

Bir erkek arkadaşım bile yok :'( Yalnızlık çok kötü bir şey değil mi?


Bir erkek arkadaşım bile yok :'( Yalnızlık çok kötü bir şey değil mi?
Cevapla