AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
263Cevap
aslında kolay ama beklersen çok zorlaşır kendi haline bırakman gerek
*Ben birini oyle sevdim ki, birini daha öyle sevemem herhalde.. Çok zor*
Bana göre çok kolay çünkü gorduğum her güzel bayana aşık oluyorum.
Aşık olmak benim için cok zor. Ama oldummu eğer köpek gibi aşık olurum.
İnternetten birbirine aşık olan millete zor mu diye sormuşsun hepsi de zor demiş ajaksjdka kolay olsa klavyeyle masturbasyon yapacaklar demek :d
hoşlandığım bir tipse hiç zor değil,. zor olan, hoşlanacağım tipin çok az bulunması.
Birini Seversin ; İşte Bu dersin , Ya Kısmetin Olur Ya da İmtihanın. . !
Bişeyler hissetmek kolay sonrası zor platonikse Allah yardım etsin
çokkkkkk zor... çok iyi bir insana sahibim ama ona bile tam anlamıyla aşık değilim
Kasıtlı mı aşık oluyorsunuz anlamadım? Aşk elde olan bir şey değil, kolay ya da zor olmaz
Arkadaşlık çok göreceli bir konu herkes ile arkadaş olabilirsin ama dost olamazsın
Ask kolay bisey olmadigi icin bence asik olmakta zor
su soruları cevaplamadıkca her sayfa yenilemede goruyorum gına geldi : DD
kime aşık olmak istersem biliinçli olurum ilk görüşte hoşlantıya inanırım ama aşka inanmam.
nasıl deem böyyle bir anda aşık olabiliyosun ama unutmak çok zor
Aşık olmak çok kolay ama aşkından vazgeçmek çok zor...
Bir anda aşık oldum oldum, olamadım dahada olamam o kişiye...
Aşık oalcağım kişiyi buluna çok kolay, sıkıntı o kişiyle denk gelebilmekte :D
Cok kolay aşık oluyorum ama çok zor güveniyorum 😐😕
Zor onunla konuşmak birşeyler paylaşmak varlığına alışınca aşık olurum yoksa basit bir hoslanti olur..
Kolay ya da zor olması karşımızdaki kişiye bağlı sanırım
Çok zor.. Her yürek başaramıyor anladığım kadarıyla
öyle mi
@melinda_adnilem evet öyle.. Şahsen ben birini seviyorum.. Görseniz kainatın bütün güzelliği Onun üzerinde toplanmış gibi.. Onu bu kadar sevmeme rağmen hala aşık olamadığımı söyledi.. Daha pişmem lazım doğrusu.. Onu bir tanısan insanın onun yanında bir ömür yanası, hatta yanıp pişesi geliyor.. İnşâAllah birgün ona aşık olabilirim
İnşâAllah mûbarek. ...
@melinda_adnilem Amin Mübarek...
Dünya'ya ne için geldiğini bilen insan için gerçek aşka ulaşmak aslında o kadar da zor değil.
insan genelde günde 3 5 kişiden hoşlanır ama aşık olmak kişinin yapısına göre degişir.
benim için çok zor öyle her önüme gelenle aşk yaşayabilecek bir insan değilim aşk bana kendini özel hissettiren sürekli sohbet etme onu güldürme onu görme isteği uyandıran kızla olur !!
Çok defa denedim olmuyor Kolay aşık olursun ama unutmak ömründen alır.
Seninle tanışmayı çok isterdim!!!
Bence aşık olmanın zoru kolayı yok ta insan gösterdiği ilgiyi bulamayınca çok kötü
Kolaydır istemek lazım istemedikden sonra tabiki zordur
Evet yeterki iyi niyetli olsun bana değer versin ama kimse vermiyo 😢😢😢
Aşık olmak yürek işidir kalbinin ritmi kimde değişiyorsa ona karşı bişeyler hissediyorsan kolayı zoru görürsün o zaman
bence dünyanın en zor şeyi aşık olacak birini bulmak ://
neden bilmiyorum çabuk soğuyorum aşık olamıyorum ://
Zor. hatta o kadar zor ki aşık olduğumda iş işten geçmiş oluyor
Bilmiyorum fantayida seviyoruma slinda :D 🚬
#rr
Aşık olmak çok kolaydır, zaten kendi istediğinle olmuyor, bir anda olur sen istemeden kalbini seversin karşındakinin bir anda, birine alışıp sevmekle, canını bile verebilmek farklı duygulardır AŞIK OLMAK KOLAYDIRDA VAZGEÇMEK KOLAY MIDIR ASIL?
asık olmaya oluruzda, derine derine sever miyiz merak konusu.
aşka inanmıyorum olsaydı ben olurdum ama hiç olmadım.
Duygularımı yitirmiş durumdayım kendimi bile sevemezken başkasını sevmem imkansız sanirim
Aşık olmak benim için imkansız ama imkansızlara inanarak yaşıyorum, zamanın bizlere ne göstereceği belli değil.
cok zor , asık olmam ıcın guvenımı kazanması lazım , buda zor.
Ama asık olursam onsuz olmaz, hayatımın merkezıne koyarım sevdıgımı
Çok zor ve tam olarak tanımak, beraber vakit geçirmek gerekiyor. Kendimden biliyorum. Ama olmayın abi, sonra kendi kendinize onun hareketlerinden anlamlar çıkarıyorsunuz ve eğer olmazsa, reddederse üzülüyorsunuz hatta benim gibi ağlıyorsunuz...
Zordu zoru başardım :Dd
ayy kuzum ya Allah bozmasın :D
Amin nisannnnnn Allah senin de gönlüne göre versin. D
sağol kuzum inşallah <3
Zıpla zıplarım anlaştik mi diyor orda 😀
Atla atlarım da olabilir
Atlarsan atlarım diyor
Ingilizce pert 😂😂
Aşk kavramı için farklı tezlerim var ve bu kavrama inanmıyorum
Belkide yeryüzündeki en zor şeylerden biri benim için. Daha önceden yaşadığım tecrübe sayesinde.
Zor , her küçük bir hoslantiya ask diyen var ama o kadar basite indirgenmemeli
Doğru olduğuna inandığım biriyse zor değil ama doğru adayı bulmak rast gelmek biraz zor
aşık olmak bazen 1 saniye alır bazen 1 asır bana göre arabada 5 evde 15 😀😀
Olamıyorum, çünkü güvenmiyorum.
benim için çok zordu. sonra bir anda hiç beklemediğim bir anda hiç olmıcak insana aşık oldum. yani kolay veya zor diyemem artık. kalbinin ne zaman ve kime atıcağı belli olmuyor ne yazık ki
Henüz doğru düzgün kimseden hoşlanamafım bile aşk çok çok zor
Kolay biri degilim asik olmam da kolay degil bir ömur emanet edilcek kolay olmamali.
Asik olmak digilde sevmek zamanla olur asik olmakta yavas yavas asik olunur bu benim görüşüm
Ask mi nasıl tadı bilmem nasıl bişey o yenir cinstenmi
"Aşkı buldum sanmak" kadar kolay, "bulamamak kadar " da zor işte 😌😌😌(R. B. B.)
Zor tabiki her önüne gelene aşık olsaydık yandık işin içinden çıkamazdık :D
Çok kolay ya günde üç kez aşık olurum :D Bu nasıl soru
Aşık olmak o kadar kolayki ama onu yaşayabilmek taşıyabilmek zor.
En güzel aşk zor olandır aslında kolay ama doğru kişiyi bulmak zor
bir kız gözüme 1dk baksın aşık oluyorum bune ya neyapcagım bn
sevişirken aşkın zirvesini yaşayıp boşaldıktan sonra çok iyi kanka olabilirim:) aanlık yaşamak önemli;)
bilmemki 4 yıldır aynı hatuna aşığım unuttum nasıl aşık olduğumu
bunu sen bilemezsin kendine bulduğu ilk fırsatta sizi hapseder
9 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!