
Ben hiç aşık olmadım genelde hoşlanma durumu söz konusu oldu
30 Haziran, 2023 Cuma 22.48

Ben hiç aşık olmadım genelde hoşlanma durumu söz konusu oldu
30 Haziran, 2023 Cuma 22.48
Ben aşka inanmıyorum şu an için ama bir gün beni aşka inandıracak kadar çok seven bir kadın çıkarsa o zaman aşka inanabilirim tabi ki de ama bunun için imkansız gibi çünkü bilindiği gibi bu ülkede özellikle de kadınların çoğu dış görünüme bakıyor erkeklerin hatta boylarına göre seçiyorlar. bu yüzden de özellikle de bu zamanda ve bu ülkede gerçek aşkı bulacağıma inanmıyorum. ama eğer olursa da karşılıklı çekime bakar benim için karşılıklı çekim olursa aşık olurdum.
yani kısaca zor ve kolay olabilir
Kolay düşerim ya.
Yavaşş tutmayıs he
Kolay aşık olur zor unuturum.
Cevap
7Cevap
Aşk çocuk oyuncağı değil... zaman alan şeyler, emek isteyen... cevabım zor👍🏻
Kolay değil, aşık olmam için tanımam ve güvenmem gerek.
reis hiç aşık olmadımda olacağımıda düşünmüyorum bu gidişle (olmak istesemde)
Zor oluyorum kolay olmam
Zor artik diyorum
Kolay aşık olurum ama bi o kadar da kolay soğurum
Zorr
Zor maalesef
ilişki kurmak kolay, aşık olmak zor..
Aşırı zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?