Kendimden yaşca büyük erkeklere karşı zaafım var onların olgun davranışlarını gördükçe gerçekten aradaki farkı çok daha net görebiliyorum asla genç bir erkekle çıkmam 22 yaşındayım ve en genç sevgilim 36 yaşındaydı onların kadınlara verdiği değeri daha iyi görebiliyorum.
16 yaşındayken ilk sevgilim 28 yaşındaydı sonra 20 yaşındayken 36 yaşında bir sevgili yapmıştım şu an 22 yaşındayım ve sevgilim 42 yaşında babamdan 2 yaş küçük.
allahım anormalmiyim neyim ya? Tamam genel olarak kızlar olgun erkeklerden hoşlanır ama benimki biraz fazla sanırım
16 yaşındayken ilk sevgilim 28 yaşındaydı sonra 20 yaşındayken 36 yaşında bir sevgili yapmıştım şu an 22 yaşındayım ve sevgilim 42 yaşında babamdan 2 yaş küçük.
allahım anormalmiyim neyim ya? Tamam genel olarak kızlar olgun erkeklerden hoşlanır ama benimki biraz fazla sanırım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar