Neden kendimden yaşca büyük erkeklerden hoşlanıyor ve çıkıyorum?

Kendimden yaşca büyük erkeklere karşı zaafım var onların olgun davranışlarını gördükçe gerçekten aradaki farkı çok daha net görebiliyorum asla genç bir erkekle çıkmam 22 yaşındayım ve en genç sevgilim 36 yaşındaydı onların kadınlara verdiği değeri daha iyi görebiliyorum.
16 yaşındayken ilk sevgilim 28 yaşındaydı sonra 20 yaşındayken 36 yaşında bir sevgili yapmıştım şu an 22 yaşındayım ve sevgilim 42 yaşında babamdan 2 yaş küçük.
allahım anormalmiyim neyim ya? Tamam genel olarak kızlar olgun erkeklerden hoşlanır ama benimki biraz fazla sanırım
Neden kendimden yaşca büyük erkeklerden hoşlanıyor ve çıkıyorum?
Cevapla