1.60 kız ile 1.76 erkek uyumlu mu?
Erkek kısa kalır mı kızın yanında?
Erkek kısa kalır mı kızın yanında?
Uyumlu
Erkek kısa kalır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
erkek kısa kalır nedir ya? siz ya nerede yaşıyorsunuz 15 cm uzun senden ve senin yanında kısa kalıyor? ya vallahi kafayı yemişsiniz kodugum ergenleri bir halta yarıyacak bişeyinizde olsa egonuzu anlayacam ha
Senin egonu s. keyimmm..
Öyle soruya boyle cevap.. Tesekkurler.
Uyumlu daha ne istiyorsun birak 180 boylu adamlarda uzun kizlara kalsin herkez boyu boyuna olsun
Kız 160 hani oda kısa erkek de 176 oda kısa iki kısa uyumlu
Cevap
20Cevap
Höh aranızda 16 santim var daha erkek kısa kalır mı diyor :D Kız kısa kalır bence
Yok artık hem 16 cm uzun olan o hemde kısa kalır mı diye soruyorsun? Bu soruyu o sorsa mantıklı olabilirdi.
1,76 bir erkek 1,60 lık bir kıza fazla bile. Buluyorsa öpüp başına koysun, çok kurcalamasın.
la erkek nasil kisa kaliyor 160 kizin yaninda hsudhdh
Kız kısa kalır. 16 cm fark var arada ya. Topuklulara güvenme onlarda sırıtıyor bir yerden sonra. 1.76 ya 1.68-69 iyi. Sen kısasın.
Cüce kalır senin yanında şimdi buda sorumu te allam
Kız kısa kalır ya mermi kadar boyun var ne istiyonx egona sokam
sen kısasın birde erkek kısa kalırmı diyorsun :D :D
Uyumlu. Niye kısa kalsın. Hayırdır 17 santimlik topuklu ayakkabı üretildi de benim mi haberim yok.
Ben 1.76'yım mesela sen benim yanımda kısa kalıyosun diye çıkmam ;)
Sana bir mantık sorusu oğlan kızdan 16 cm uzunken nasıl kızın yanında ondan kısa gözükebilir?
allah ıcın 16 cm fark var kısa kalırmı dıyorsun 50 cmmi istiyon farkı cocugu gibi kal yanında :D
lan öldüm gülmekten :D
1.76 erkek 1.60 bücür ün yanında nasıl kısa kalır ya :D
Erkek nasil kisa kaliyor mk kendi boyuna bak len :D Nasil bisey hayal ediyorsun 190 falan mi
1.76 erkeği beğenmiyor kezo o mu kısa kalır sen mi ağ ulan kezooo
Erkek niye kısa kalsın. Boyu kısa değil ki..
@SehonunOğlu
Allah uzun ömür versin diyorum!!!
B e la nı olacaktı o.
ah KS!!
hasdksadkaskd :D:D
1.60 boyu var söylediği lafa bak:/
Kız kısa çocuk ayrılsın
Erkek kısa kalır mı dedi kendini ne sanıyorsun 😀
Bir de erkek kısa kalır mı hayırdır bu ne özgüven.
Erkek kısa kalır mı ne ya erkek zaten uzun?
İkisi de kısa olduğu için uyumlu
sır soru sora bilmek için mi sordun:)
uzun bile kalır asd
asdfdg dh :D:D:D:D
Tanisabilirmiyiz acaba
Uyumlu
bunlar ne salakça sorular. d
yakışırsınız
Gayet uyumlu olur
uyu mluuu
Gayet uyumlu
uyumluuu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar