Yalnızlıktan geberiyorum. 19 yıldır tek sevgilim Sağ Elim. Neden yalnızım? sevgiliyi nasıl yaparım? nerde eksiğim?

Bıktım usandım ya artık bir sevgilim olsun istiyorum ya yalnızlıktan çıldırdım herkesin sevgilisi oluyor ya da geçmişte sevgilileri abi bende neden yok ya allah belamı veriyor bana ne böyle. ciddiyim bakın yakışıklıyım da öyle fiziki sorunum yok beyinsel anlamdada yok tabiki ama artık neden böyle bu ya sağ elim küfredicek bana.

#HepSapızHepSap
Yalnızlıktan geberiyorum. 19 yıldır tek sevgilim Sağ Elim. Neden yalnızım? sevgiliyi nasıl yaparım? nerde eksiğim?
Cevapla