Arkadaşlar sevgilimle konuşuyoduk annem seni beğeniyo falan dedim istiyosa beğenmesin dedi bende ofladım ilişkimize karşı değil işte dedim aferin dedi bende kime aferin dedin diye sordum farkeder mi kötü bir şey demedim dedi kime söyledin dedim anana yaptı sinirden kudurdum resmen küfretmedim adam gibi uyardım hassasım aile konusunda haberin olsun falan dedim he he tamam dedi iyice sinirlendim bir git zaten sinirliyim falan yaptı bende sinirlendim zaten fazlasıyla. özür dilemeni bekliyorum dedim. küfür mü edeyim dedi sonra da özür dilerim al mutlu ol falan yaptı sen önce düzgün konuşmasını öğren sonra özür dilersin dedim. biraz vakit geçti bebeğimli falan konuştu hep öyle hitap eder bana bende yüz vermedim umarım bunların tamirini yaparsın dedim inşallah dedi peki dedim 3 4 saattir yazmamış. ne yapmalıyım sizce aklım çok karışık. bugün başka şehire gitti 2 ay orda çalışabilir ve 2 hafta sonra da doğum günü var. gerçekten çok seviyorum hiç böyle bir davranışı olmamıştı ne yapmalıyım sizce yol gösterin lütfen ve çok seviyorum. ben 18 o 21
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar hala mesaj atmadı"mesaj atmayarak mi tamir ediyosun kırıklıkları" desem mi yoksa hiçbir sey yazmasammi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar