Bir şeyi 40 kere söylersen olurmuş.. Sizce de dileğim kabul olur mu?

Ben şöyle bir biskolata erkeği bulamayacak mıyım ya.. Bıktım artık telefondan bununla bakışmaktan... Dokunma faslına geçmek ıstıyorum :D TAŞŞŞ ya resmen taşş
Bir şeyi 40 kere söylersen olurmuş..Sizce de dileğim kabul olur mu?

Bir şeyi 40 kere söylersen olurmuş.. Sizce de dileğim kabul olur mu?


Güncellemeler
+1 yıl
üff bir kişi de bulursun ya merak etme kanka dememiş.. Hayııınnnlar... :D
Bir şeyi 40 kere söylersen olurmuş.. Sizce de dileğim kabul olur mu?
Cevapla