Gizli Üye(30-35)+1 yılKız eğer olgun biriyse sevgililik aşamasında sorun olmaya bilir ancak işler ciddiye biner ve evlilik olursa işte o zaman sıkıntı olur. Çünkü erkek zaten çoğu şeye doymuş görmüş olacak ve bayanlar kadar da ince değiller sonuçta. Sen evlenince birlikte dışarı çıkmak bir şeyler yapmak istersin çünkü gençsin kanın kaynıyor ancak eşin zaten gezeceği kadar gezmiş bir süre sıkıntı yaratır bu size. Küçük bir örnek
41 Yorumla
Soran+1 yılbu gerçekten çok mantıklı bir örnek. teşekkür ediyorum.
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılKız biraz daha büyük olsaydı ergen çağında olmasaydı mesela olurdu şu an ki yaşıyla çok hata yapabilir doğru kişiyse kaybedebilir yanlış kişiyse doğru kişi sanabilir ve gençliğinin baharında o kişi olgun ken hayatları uymayabilir
18 Yorumla
Soran+1 yıldiğer görüş paylaşan arkadaşlara da söyledim aslında. ben buraya 20li bir yaş yazsaydım ya da kafadan 20 bile yazsaydım eminim çok daha farklı bakarlardı. biraz da sayısal bir baskı gibi hissediyorum. hani 18 yeni reşit olan biri ya. evet karşı karşıya olduğu insan da belli. yani 27 yaşında bir erkeğin de ne olacağını bilemiyorsun bu durumda.
Cevap sahibi+1 yılEvet biraz öyle çünkü nedeni şu 18 yaşını biliyor herkes birde 20 yaşını biliyor tecrübeden dolayı. Ben 18 yaşımda farklıydım şimdi farklıyım insan 1 senede bile değişiyor sen geçen sene şu an ki kafanla aynı mıydın değildin geçen sene ki hataları tekrar yapar mısın Hayır bu yüzden 18 yaş tam kan kaynama zamanı hatalar devam ediyor olacak belki 5 sene sonra da hata yapacaksın insansın doğal ama 18 yaş ile 20li yaş farkı var cidden. Ben 22 yaşındayım bu sene öyle şeyler tecrübe ettim ki bu hataları keşke daha önce görseydim diyorum.
Soran+1 yılama bu her o yaştaki insanın aynı olgunlukta olacağını göstermiyor. işte bu yüzden sadece rakamlara takılı kalmak ne kadar doğru bilemiyorum. elbette 1 yılda o kadar çok şey değişiyor ki ama yine de her 18 yaşındaki kız aynı olgunlukta olmadığı gibi her 27 yaşındaki erkeğin de aynı olgunlukta olduğunu düşünmüyorum aslında.
Cevap sahibi+1 yılElbette öyle mesela ben geçen sene 28 yaşında bir sevgilim olmuştu hiç 28 gibi değildi yani olgundu ama kafa dengiydik eğlenmesini de bilirdi yanında karnıma ağrılar girerdi çok iyiydi ama eski sevgilim kafamı karıştırdı ve o insanı bıraktım keşke bırakmasaydım ya da keşke o insan karşıma şimdi çıksaydı. Çünkü hem iyi ki yaşadım çünkü hatalarımı gördüm diyorum hemde keşke olmasaydı farklı olurdu belki diyorum. Ama yine de sonuç şu ki 20 li yaşta olduğum halde hala göremediğim şeyler varmış 18 yaşındakini birde sen düşün herşey olgunluk değil bazen tecrübe ile alakalı
Soran+1 yılbelki de ilerde şu yaşına bakıp keşke o zaman bunları bunları yapmasaydım diyeceksin veya diyeceğiz. her yaş insana bişeyler katıyor. sanırım karakter meselesi ben de tam olarak isimlendiremiyorum.
Cevap sahibi+1 yılKarışık aslında ya 18 yaşındaki kız 25 yaşındaki kafayada sahip olabilir belkide olgun sana kendini ama öyle şeyler yaşar ki olgun değilmişim der. Ama şu açıdan istemem 27 yaşındakiyle şu an beraber olmasını daha erken ve daha çok genç daha. 27 yaşındaki o kişi çok olgunsa ve biraz yavaş yaşamayı seven biriyse o kızı da yavaşlatacak ve o kız seneler sonra geçmişe bakıp 18 yaşını böyle mi geçirdim ben diyecek
Soran+1 yılşimdi 27 yaşındaki bir erkeği tasarlamak istesem zor olur sonuç olarak hepsi aynı değil ama gezmeyi eğlenmeyi seven ayak uydurabilecek ama ikisi de ortalama bir olgunluğa sahip olsa.. tasarladık burada :D gerçekten istisna bir durum sanırım. öyle bir ikili olması lazım ki. bazı çiftler var aralarında 15 20 yaş fark var. öylesi gerçekten aşırı ama bu neden olmasın diye düşünmedim değil. olmayadabilir her zaman istisnalar olmaz ama dediğin gibi bide 18 yaşındaki bir kızın o adamla birlikte olduktan sonra yaşayacağı şeyler önemli. geri dönüp baktığında neler bırakacak arkasında..
Cevap sahibi+1 yılBen tecrübe ile de konuşuyorum biraz ondan böyle düşünüyorum diğer insanlar kadar. 18 yaşıma bakıyorum sevgilim beni o kadar yavaşlatmış ki farkında olmadan 18 yaşım kötü geçmiş ben farklı şeyler yapmak isterdim ama aşk gözümü kör etmiş kısıtlamaları bana o zamanlar hoş gelmiş şimdi ise bir bakıyorum Üniversite hayatım boş geçmiş oraya buraya gidip arkadaşlarımla içip eğlenmek yerine sevgilim izin vermediği için onunla sinemaya gitmişim
27 yaşımdayım. Ve olgun bir bayan olduktan sonra hiç bir yaş kriterim yok. gidip 45 yaşında biriyle de evlenecek değilim ama. benden daha büyük birisiyle de başımı aynı yastığa koyabilirim. yeter ki fikirler çatışmasın. evlilik 27 yaşındaki bir erkeğin daha çıtır bir kızdan hoşlandığı için kurulan bir evlilik olmasın.
15 Yorumla
Soran+1 yılzaten öyle olmamalı. bazı erkeklere o yaştaki kızlar daha cazip geliyor ama hayal ettiği, düşündüğü gibi olmayan yani kötü niyeti olmayan olgun 18 yaşında bir kız acaba o yaşta biriyle anlaşabilir mi diye düşünmedim değil. tabii ki her şey kafada bitiyor. şimdi buraya 20 küsür bir yaş yazsaydım kimseye anormal gelmeyecekti muhtemelen. sıkıntı tamamen bu sayıyla alakalı gibi geliyor.
- +1 yıl
aynı şey tam tersi için de geçerli. bir erkek olarak 18 yaşındaki cahil. tipik problemli gençlik havasında olan bir genç kızla birlikte olmak hayat paylaşmaktansa. yaşı daha büyük hatta benden bile yaşı büyük olanı tercih ederim. bunun için de toplumsal baskı hiç umrumda olmaz.
Soran+1 yılteşekkür ediyorum görüşünüz için :) inşallah rabbim herkesin gönlüne göre verir.
+1 yıladam güvenilmezse başına bişey getirir ortalık malı olursun. Yaşıtlarının soyu mu tükendi. Sonda da kızlar neden intihar ediyor neden öldürülüyor. Adam kızı tavlamak için iki defa sen yaşına göre çok olgunsun der gaz verir kız oltaya gelir. Malmısınız la siz
13 Yorumla
Soran+1 yılyaşıt olan herkes anlaşacak veya sonsuza kadar beraber olacak diye bir kural yok ne yazıkki. o yüzden bu konuda ne kadar hassas olduğunuzu merak ettim ama eminim buraya 20 küsüratlı bir yaş yazsaydım bu kadar büyütülmezdi. dert aslında tamamen sayıyla falan alakalı. anladığım bu.
- +1 yıl
27 de 20 küsürlü. Bende 92'liyim ama 18 lik biriyle duygusal bir ilişki yaşamam. Çünkü yaşından dolayı sürekli yönlendirilir hırpalanır çocuk muamelesi görür. Sen fikir almaktan çok günah çıkarma derdindesin. amacın fikir almak değil onaylatmak. ayrıca kendin konuyu açıp fikir istemene ragmen eleştirilere bu denli trip atman olgun olmadıgını adamın seni tavlamak için gaz verdiği argümanımı kanıtlıyor.
Soran+1 yılburadaki şahsın ben olduğumu iddia ettiğimi hatırlamıyorum. belki çevremden görerek soruyorum bunu ve düşüncemi de elbette katarak sizin fikirlerinizi, görüşlerinizi alıyorum. 20 küsür diye herkesi olgun görmek de ne kadar doğru bir düşüncedir onu bilemiyorum ama elbette burada fikrnizi soran ben olduğum için saygı duyuyorum teşekkürler görüş için.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
+1 yılEvlilik olacaksa inan 20 li yaşlarında kız ile 40 lı yaslarda erkekler bile evlenip anlasıyor.. burda püf noktası iki tarafında ailelerinin ve kız erkeğin kültürlü oturmasını kalkmasını bilen görmüş gecirmiş insanlar olması yeter... ama fazla yaş aralığına kişisel olarak karşıyım..
24 Yorumla
Soran+1 yılbiraz da karakter meselesi aslında ama 20 yaş da epey fazlaymış. nesil var resmen arada.
- +1 yıl
bence bişey olmaz. erkekler ve aileleri ellerinde yetişen bir kızı gelini severler.. Yeterki kız olgun olsun temiz olsun ahlaklı olsun. nice 17 18 yasındaki kızlar 35 40 yasındaki kadından o kadar olgun ağır baslı oluyorki yeterki bulmasını bilene bu devirde.. üstte belirttğim gibi arka planda aile olduktan sonra hiç bir sorun olmaz..
Soran+1 yılne güzel dediniz :) teşekkür ederim görüş için. tabii istisnalar olabiliyor yani her 18 yaşındaki kızla her 27 yaşındaki adamı böyle yan yana getiremeyiz.
- +1 yıl
Yanii Rica ederim :)
+1 yılerkek kizi kullanmak isteyebilir.. ki geneli o niyetle yaklasir. kiz saf oldugu pek anlamaz sonrada farkeder.. uzulur..
10 YorumlaOlur da zorlanırsın. Yaş farkı fiziksel bir ilişki istiyorsan önemsizdir. Ama duygusal ilişkide sorun yaratabilir.
10 Yorumla
+1 yıl18 yaşında bir kızın 27 yaşınnda bir erkekle beraber olmak istemesi normal de 27 yaşında bir erkeğin 18 yaşında bir kızla birlikte olmak istemesi bana pek normal gelmiyo yaa
27 Yorumla
Soran+1 yılyaş itibariyle o adamın o yaşta bir kızı beğeniyor olması biraz tuhaf olabilir aslında mantıken. ama buraya 18 değil de 20 küsüratlı bişey yazsaydım herkese normal gelecekti. belki 18in kafamızda sabit bir sayı olmasından kaynaklanıyor. daha yeni reşit olan bir insan olmasından.
- +1 yıl
hayır tatlım benim kastettiğim rakamlar değil. rakamların insan fizyolojisindeki etkileri bu bir. ikincisi ben bir erkek içgüdüsü ve hisleri ile sana yazıyorum. 18 yaşında bir kızın kendinden daha olgun ve büyük bir erkek istemesi gayet normal çünkü o yaşlarda libido ve bir takım hormonlar daha ön plana çıkıyor. keza aynı şekilde o yaşlarda bir erkeğin de kendinden daha olgun kadınlarla birlikte olma isteği olabilir. ama yaşı 27 ye gelmiş belirli bir olgunluğa ve doygunluğa erişmiş bir erkeğin o yaşta bir kızla birlikte olmak istemesinin tek bir amacı olabilir. kızın da zaaflarından faydalanmak isteyebilir. yine de kesin bir şekilde konuşmayayım tabi ama o yaşta bir erkek o yaşta bir kız ile masum bir ilişki yaşamaz.
Soran+1 yılher 27 yaşında olan erkeğin olgunluğa eriştiğini söyleyebilir miyiz peki? o zaman demek oluyor ki biz yine ister istemez bu rakamlara takılıp kalıyoruz. sayısal olarak yetişkin biri olabilir fakat burada önemli olan noktanın aslında karakter olduğunu anlatmaya çalışıyorum. 18 yaşındaki her genci elbette olgun bir birey cezbedebilir ama bu neden ebedi olmasın mesela?
- +1 yıl
ben senin söylemek istediğini çok iyi anladım. istisnalar olabilir elbette ama içinde bulunduğumuz şartlar ve günümüzde bu çok uçurum bir durummuş gibi gözüküyor. ben sayılara takılı kalmadım ben insanların yaşlarının verdiği olgunluk ve erişkinliklere göre yorum yapıyorum. pek çoğumuzun babası ve annesinin arasındaki yaş farkı da yine 8-10 yaş vardır. ama onların içinde bulunduğu koşul ve şartlar daha farklıydı. ben günümüzde böyle bişeyin pek mümkün olmadığını anlatmaya çalışıyorum ama seni de anlıyorum ne demek istediğini ;)
Soran+1 yılevet daha iyi anlayabiliyorum şimdi demek istediğinizi. kesinlikle şartların etkisi çok fazla. sevgi de eskisi gibi değil. herkes çıkar peşinde. doğal olarak böyle bir zamanda bile aslında kıyaslama yapmak ne kadar doğrudur bilemiyorum. görüş için teşekkürler :)
- +1 yıl
rica ederim ne demek. ama dediğim gibi istisnalar da olabilir tabi genelleme yapmamak lazım :)
Soran+1 yılherkes için hayırlısı olsun da :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılDayım 35 yaşında 3-4 ay önce 20 yaşında kızla evlendi. Yengem benden 1 yaş küçük :D Allah ayırmasın çokta iyi anlaşıyorlar ve 9 ay sonra hayırlısıyla bebek bekliyorlar :) kafalarınız uyuşuyorsa yürürsünüz.
30 YorumlaOlur. Abimle nişanlısı arasında 10 yaş var. Ara ara zor olsada oluyor. 😀
04 Yorumla
Soran+1 yıliyi anlaşıyorlar mı peki?
Soran+1 yılfikir farklılıkları olması doğal aslında. bide şımarık bir 18 yaşındaki kızdan bahsedersek zaten kafadan gider. ama olgun bir 18 yaşındaki kız acaba 27 yaşındaki bir adamla anlaşabilir mi diye düşünmedim değil.
- Aşk İlişkileri konusunda 482 cevap paylaştı.
+1 yılpsikopat_hatun diyorki bu gibi sorularda aklıma şu geliyor sen yeni doğduğunda o 3 e gidiyordu
00 Yorumla
+1 yılErkekler zaten gec olgunlastigindan bence sorun olmaz
00 Yorumla
+1 yılbence kız küçük. her ne kadar olgun olduğunu iddia etse de değil aslında. 27 yaş ona göre büyük.
00 YorumlaŞahsen 18 yaşında kızlarla birlikte olmuyorum. Çoluk çocuk oluyorlar beyinleri olgunlaşmamış, fikirleri oturmamış oluyor. 27 yaşındaki adamın ne işi olur bilemiyorum. Çok abazaysa belki.
00 YorumlaSağlıklı olmaz, en özet haliyle yaşam tarzı, kişisel özellikler ve istekler birbirini tutmaz.
10 Yorumla
+1 yılSağlıklı bir ilişki olması zor, arada ciddi bir olgunluk farkı olacaktır.
00 Yorumla
+1 yılYuh be kızım yuh kesin az öncekisin sen bigego mu ney akla mantığa sığıyormu
00 Yorumla
+1 yılOlur olur gayet güzel olur. seni büyütür evlenirsiniz 😊
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılolurlar tabi erkeğin kızı güzelce kullanması ve sonuçları adı altında bir toplum acısı yaşarız
20 Yorumlaolmaz yavrum neden olsun tüm 18liklere duyrulur gelin laın
00 Yorumlasaglıklı olmaz bırı 3 sene 30 yaşında olcak dıgerı delı dolu cagına yenı adım atıcak
00 Yorumla- 00 Yorumla
+1 yılMaksimum 10 yaş idealdir kafana takma!!
10 YorumlaOla bilir. Gayet saglikli iliski cikar
10 Yorumla
+1 yıl18 yaşın ne 27 ne ikisi farklı şeyler =D
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı. Cok buyuk bir fark yok gayetde iyi olur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılHerhangi bir sıkıntı olmaz canım
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Tek gecelik ise olabilir. ;)
00 YorumlaNeden olmasın? Kafalar uyuşuyorsa
00 Yorumlaolur olur yeterki azmetsinler
10 Yorumla
+1 yıl29 yaşındayım 20 yaşında biriyle ilişki düşünmem..
00 YorumlaOlabilir niye olmasın.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 29,3b cevap paylaştı.
+1 yılerkeğin niyeti önemli cogu güvenilmez
04 Yorumla
Soran+1 yılerkeğin niyeti kızın da olgunluğu diyebiliriz o zaman.
- +1 yıl
hayır cogu erkek cinsellik için o yaştakileri kandırır aşkla meşkle o yaştaki kızlar daha cok sevgili aşk derdinde cunku
Soran+1 yılher kızı aynı kulvara koymanın çok doğru bir düşünce olduğunu düşünmüyorum. duygusal açıdan daha güçlü diyebiliriz ama sevgili aşk derdinde demek başka bir şey. gerçekten olgun bir 18 yaşındaki kızın 27 yaşındaki bir erkekle anlaşıp anlaşamayacağını soruyorum aslında burada.
- +1 yıl
anlaşan her türlü anlaşır kendine olgunum diyenleri cok gördüm
neden olmasın sebep söyler misin
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 880 cevap paylaştı. saglıklı olur kızda olgunsa
00 Yorumla
+1 yılolur olur bal gibi olur :D
00 Yorumla
+1 yılÇok fazla bir fark yok
00 YorumlaOkabilir sonucta ikiside yetiskin
00 Yorumla
+1 yılevet olur nedne olmasın
00 Yorumla
+1 yılEtkilemez kafaya uyuşuyosa no problem
00 Yorumla
+1 yılOlur kafalarınız uyuşuyorsa sıkıntı yok
00 Yorumla
+1 yılÇok fark bence ya.
00 YorumlaBüyük ihtimalle sen 18 yaşındasın...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılolamaz efenim
00 Yorumla
+1 yılUygundur
00 Yorumla
+1 yılolur bir sorun olmaz
00 YorumlaOlurr
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılolabilir..
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.
+1 yılFazla yaş farkı
00 Yorumla olabilir
00 Yorumlaolur bu devirde
00 YorumlaOlamaz
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 31,3b cevap paylaştı. olurmu olur
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 496 cevap paylaştı. saçmalık..
00 Yorumla
+1 yılolur
00 Yorumla
+1 yılBu ne be. Çok fazla
00 Yorumla
+1 yılNeden olmasın ki
00 Yorumla
+1 yılOlamaz
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 646 cevap paylaştı.
+1 yılküçük bence
00 Yorumla
+1 yılBu kız sen misin
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar