İki tarafta farklı şehirlerdeyse; ilk buluşmaya kız mı gelmeli erkek mi?
Yoksa fark etmiyor mu?
Yoksa fark etmiyor mu?
Erkek gelmeli tabiki... Kızın ne işi var oralarda...
Ayrıca ilk hamleler erkekten gelmeli. Emin ol kadınlar yapmalı diyen erkekler bile iç güdüsel olarak bu şekilde düşünüyorlar. Erkekler doğasını icra edemediği kadının değerini bilmezler. Erkeklerin elinden öncelik hakkını almayın. Kaybeden siz olursunuz...
Tam ciddi cevap vericem gulme geliyor😂😂
Bence erkek gelmeli hanım kızın ne işi var bilmediği yerlerde😕
20 milyonluk şehirdeki erkeklere tercih edildiyse uğruna kilometrelerce gidilebilir biri olmalı. Sen git.
Ben gidemem 😕
Portakali secicem ben😂😂
Diyorsun😂
Eylül beni tanıyor :))
ferhat sevdası için dağları deldi...
mecnun sevdası ile çölleri aştı...
erkek olmalı...
teşekkür ederim :)
Cevap
81Cevap
Ortak Noktada
bağcılarda buluşun :D
Bana kız gelecekti, yok dedesi hastalandı 2 gün sonra efenim yok Bayram'da gelemezmiş, 3. Sefer de ben gelemem dedim. Kızdığım taraf ben zorlamadım o zorladı şu gün bu gün buluşalım diye ve sonra kendi kendine iptal etti. Sap gibi kaldı. Oyuncak sanki mübarek evde hazırlanıyorsun yani o kadar😒😒😒😒... Baybayı çekmek lazım bazen tüm yalvarmalara rağmen 😌😌😌😌😌😇😇😏😏😏😏😏
Tabiki de erkek gelmeli, Emre git nan, o gelsin kanka önce 😂😂
Etmiyor diyeceğim ama nezaketen erkek gelmeli, bayanları uzun mesafe yolculuklarda yormamak lazım :D
ama bayan illaki sen gelme ben gelirim diyorsa orası başka tabiii :)
Erkek gelmeli centilmence ama bizimkide ben gitmistim:)
İlk buluşmaya erkeğin gitmesi gerekir centilmenlik olarak ama sevgililik aşamasında kim özlemişse o gitsin sakınca yok
kim musaıtse o gıdebılır boyle sacma egolar yapmayın
Evi müsait olmayan, müsait olanın şehrine gitmeli :))
Erkek her zaman Kadının ayağına gelmeli kadın nazlıdır gidemez :)
Erkek her zaman en ön planda olmalı.
Erkek rahattır gider gelir, kız için aynı şey geçerli değil.
hep ben gitmiştim o hiç gelmedi. olmuyor uzaktan boşa uğraşma. sana abi tavsiyesi
Tavukmu yumurtadan yumurtami tavuktan cikar gibi bisey olmus bu soru. polemige gerek yok kimin yol parasi varsa o gitsin...
Kizin basina kötu seyler gelebilir tek basina baska sehirde erkek gelirse daha guvenli olur.
Erkek, gelmelidi Patamusta ele daha doğru olar. Onan sonra kız da gede biler)
Bence erkek gelmeli ama eski sevgilim İstanbul'a gelmişti : ) Sonra ben gitmiştim falan filan. Benim için farketmez açıkçası : )
kim uygunsa o gelmemli yani fark etmiyor bence ama nedense hep ben uygun oluyorum :))
Konuşup anlaşıp öyle 😃 eğer müsait iseler ortada buluşsunlar 😃 başka şehirde gelsinler 😃😜
Ben Mersinden çıkıyorum o İstanbuldan izmirde buluşuruz
gönüllerin bir olduğu yerde kimin gittiğinin bir önemi yok durumu uygun olan gidebilir...
Ben 4 saat gidiş 4 saat dönüş olan yolu çekiyordum 1 gün için yani bana kalan 2 3 saat için 8 saatlik yol. erkek göze alır bazı şeyleri. Eğer seviyorsa peşinden gitmeli...
İki kızdan ayrıldım bu yüzden bak valla iki oldu.3. desin finans gitçem
erkek gelmeli kız çekingen olur konusmadan erkek çekinir lap diyede hani bska sehre gelip sırf kız için ona göre adapta sart
fark etmez ama erkek kızı getirtmemeli ayağına gerçekten seviyorsa tabi..
Erkek tabikide bosuna dememişler kız evi naz evidir
Hiç yüz yüze görüşmediğim birinin şehrine gitmem o da gelmesin.😌
duruma göre değişir. gittiğimde oldu. gitmeyi planlarken gitmediğim geldiğide oldu
Bugüne kadar olan oranlar hesaplansa hep erkek gitmiştir.
Tabikide erkek sevdiği kızı otobüslerde süründürmek istemiyorsa herşeye katlanıcak :)
Ortada olmali bence ya da idda ya girilip yapilabilir 👍😅
Fark etmez ama hep kiz olarak sen gidersen tepene ckar hic kiymetini bilmez. Sonra serefsiz yuzunu gosterir
Erkek gelirse daha iyi olur... Daha sonraları kadın gidebilir. Ama uzak ilişkiler zordur...
Valla size de sıkıntı yoksa ben giderim.
Hesabı kim ödemeli gibi oldu.
Erkek gelmeli tabiki kızın gelmesi ailevi durumlar vs. sıkıkntı olabilir ama ilişki ilerlemişse günlük kızında gelmesi süprizi beklenir.
Kız gitsin, ya erkek sapıksa :)
farketmez ben gitmeyi tercih ediyorum
Ben yardımcı olayım erkek gelmeli ;)
Önce erkek hatunun ayağına gitmelii =DD
Erkek gelmeli, o çok uzakta ben gidemem gelsin 😊
Ortada buluşsunlar bence.😂😂
Hangisinin durumu müsaitse o
Kadın erkek eşit olduğuna göre erkek gitmeli :))
Fark etmez bence ama erkek gelsin ya ^^
Erkeğin gelmesi daha uygun bana kalırsa
Erkek gitmeli diye düşünüyorum. 😄
Hangisi zenginse o gitsin
Hangisi daha uygunsa musaitse gelmeye..
Kimin vakti ve parası varsa o
erkek odungillerden değilse gelir yani öeehh
Farketmez, zaten bitiyor ilişki.
Erkek gitsin ama kız erkeği ekmesin :(
İlk hareketi her zaman erkek yapmalı..
Hiç farketmez gidebiliyorsam giderdim
Bence bir önemi yok :)
bilemiyorm bohda cıkablr
Kimin durumu müsaitse ve şartları uygunsa.
Erkek gitmeli malesef 😀
Bence baska şehirde buluşsunlar :D
ortak noktada buluşun :D
Sen gitme eylül o gelsin sjsjs
2 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar