Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada çok civil civil bir kızım insanlarla çok samimi konuşuyorum acaba bundan rahatsız olur mu :)
Samimi ve doğal ol saygından ödün verme zaten yanında oğlunun yakınında oturmak gibi veya oğlunu ona şikayet etmek gibi bir hata yapma :D
Doğal davran. Abartma ama oğlunu sevdiğini de hissettir.
kendini sevdirmene gerek yok sen olduğun gibi davran beğenmezse çocuğa yol verirsin bu kadar basit
Sevgilinin eve mutlu gitmesi ailesinin seni sevmesini sağlar.
Cevap
4Cevap
Bence güleryüzlü ve hanım hanımcık olmalısın. Biraz da yardımsever görünmeye çalış. Teyze de tatlıysa tamamdır. ☺
sevmiosa zaten sevmez. bişey yapamazsın
ben bir türlü sevdiremedim, zamanla olur belki
sevmekten nefret ediyom :D
hamarat ve güleryüz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar