Bilmiyorum ki ya. İlk defa birinin fikirlerini önemsedim galiba, o yüzden böyle emin olamadım :) 1.57 çok kısa değil de mesela benim yanımda kısa kalırsın. 1.88 boyum çünkü.
Yok yok yanlış anlamadın demi? sana asılmak için sormadım, zaten o tür bir kız degilim bu ara boy konusunda biraz kompleksliyim de ondan sordum teşekkür ederim yorumun için 😊
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
En sonuncu
Çok duygusal olmaz mı o? Emin olamadım o yüzden. Bende beğendim ama.
Niye duygusal olsun ki
Hem daha iyi degilmi duygusal olması
Bir kız için de uygun da erkeklerde pek duygusallığı sevmezsiniz ya o yüzden dedim.
Ben çok severim her kız sever, sence 157 boy çok mu kısa
Orda misin
Bilmiyorum ki ya. İlk defa birinin fikirlerini önemsedim galiba, o yüzden böyle emin olamadım :)
1.57 çok kısa değil de mesela benim yanımda kısa kalırsın. 1.88 boyum çünkü.
Yok yok yanlış anlamadın demi? sana asılmak için sormadım, zaten o tür bir kız degilim bu ara boy konusunda biraz kompleksliyim de ondan sordum teşekkür ederim yorumun için 😊
Yok ne yanlış anlayacağım. Nickname'in kullanıldığı bir sitede... Sadece kendimle de kıyaslayayım dedim.
3. :)