Nikon
Sony
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sanatta daha iyi daha kötü diye bir şey yoktur. Teknik açıdan soruyorsan da hangi teknik noktada daha iyi diye merak etmen gerekir çünkü her teknik gereklilik, amaca göre farklılık gösterir.
Mesela bunlar bir şeyin arka planı olma açısından teknink açıdan çok kötü fotoğraflar çünkü odak belli bir yere aktarılıyor. Ama tek başına kompozisyon olma konusunda çok iyi tekniğe sahip fotoğraflar çünkü birinde lens odağı diğerinde de kompozisyon odağı var. Sanatsal anlatı olarak soruyorsan alttaki daha üstün kabul edilebilir çünkü daha fazla hikaye potansiyeli var. Üsttekinin verebileceği maksimum mesaj aile sevgisi olabilir. Alttakine daha çok nüans ekleyebilirsin. Ama dediğim gibi bu onu diğerinden üstün yapmaz. Sanatta üstünlük yoktur.
Markalar da bir anlam ifade etmez çünkü ne tür makine kullandığına bağlıdır. Aynalı makinelerde nikon daha iyi olsa da dijital makinelerde sony daha iyi olacaktır.
Cevap
1Cevap
Ben Nikon’u daha çok beğeniyorum.
Alttaki bence.~
Bna daha soft ve arka plan dha hoş geldi şahsen, resimlerde arka plan bulanıklığı hoşuma gitmiyo.🌸
Ikincisi daha bohem
Nikon olan bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?