Erkek arkadaşımın whatsapp grubu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yaklaşık bir yıldır çıktığım bir erkek arkadaşım var, çok iyi efendi biri 32 yaşında mühendis. Beni çok seviyor bir dediğimi iki etmiyor benim planlarıma isteklerime hep önem veriyor. Ben biseye üzülsem ya da tartışsak o daha çok üzülüyor ya da haksız olsam bile özür diliyor. Daha önce tartışsakta hiç bağırmadı bana mesela. Ama sadece erkek arkadaşlarıyla bir whatsapp grupları varmış zaman zaman belalti komik videolar vs. Paylaşıyorlarmış. Erkek muhabbeti ediyorlarmış. Israrcı ettim göster dedim yapılan yorumları değil ama bir kaç video gösterdi istemedende olsa ısrar ettim diye. Abuk sabuk belalti komik videolar. Bende bozuldum. Kızarkadaşı olan birinin böyle şeylere prim vermesi artı paylaşmasi hoşuma gitmedi. Bana saygısızlık gibi geliyor. Bu konuda daha ağırbaşlı olmalıydı. Liseliler paylasir ancak o tarz şeyler.. siz ne düşünüyorsunuz? Bana verdiği cevapta bunlar önemli değil sana karşı olan bişey yok burda takilacak bişey yok diyor.
Erkek arkadaşımın whatsapp grubu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla