
a) Sanat için her şey normal.
b) Sanat demek, ahlaksızlık demek değildir.
c) Beni ilgilendirmiyor.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ben bu tür şeylerin sanat olduğuna inanmıyorum bana göre sanat bir müziktir bunu insanlarla paylaşmaktır sokağa çıkıp karşılıksız insanlara müziğini çalmaktır veya resmini paylaşmaktır veya oyunculuk yapmaktır Ama burada yapılan sanat değil ancak toplum da hassas olan konuları kullanarak prim elde etmektir bu olmasa bile ben bunu sanat olarak görmem sanat çok daha farklı birşeydir bu yüzden çok azı zihinlerimiz de saygı uyandıracak bir biçim de kalır
Alkışlıyorum...
Yorumuna sağlık...
Türkan Şoray da sanat la uğraşıyor du fakat bir kere bile opustugunu görmedim. Sanat için yatağa mi giriliyormus.
Helal sana...
Sonuna kadar haklısın.
Allah kimseye boyle bir baba, boyle bir komsu boyle bir kiz nasip etmesin. Boyle sanatci bozuntularindan vatandaslarin ahlakini korusun.
Ya babasi kizin p. venktir, ya kiz o..., ya da adam s.. rfsiz.
Kizi cani cekmis belli ki, mk isin gucun yok komsuyun kizini mi buldun. Disarda bir suru yollu sanatci dolu.
Yabancıyı şöhret etmiyor işte.
Belki de kızın babası rica etmiştir.
Bizim kızı sanatınla yağlayıver. Pardon, şöhretlendir...
:)
:D heraldee. Alan veren herkes memnun demek ki. Iyi bayri kiz unlu olsa da cabasi bosa gitmese, bosa gecirmemis sonucta.
Mide bulandırıcı birşey. Ister gercek yap ister yapma sonucta yani o şeyi hala etmek bile ne bileyim çok kötü.
Filmde de rol olduğu belli olmayacak ki. Birebir gercekci olacak. Sonucta rol olsun ya da olmasin Ilhan şeşen erekte olmadıysa ben de adam degilim.
Neyse daha da igrenclesmeyelim.
Adamsin.
Cevap
11Cevap
Aklım almıyo gerçekten. İlk olarak bir insan kızı yaşındaki bir bayanla nasıl böyle ahlaksız bişey yapar. İkincisi ise kızın ailesindeki nasıl bir genişliktir
Bize göre garip geliyor ama,
cevap veren gizli bir kullanıcı hanımefendi beni çok kınadı.
Kıskandığımı sanıyor ve moruk diyor.
Bunlar SANAT (!) ın yanında olanlar :))
Eyvallah.
onun bunun dediği yok.
Bir tane gizli kullanıcı var o da sanırım Türk değil :)
Türk erkeklerinin kıskandığını düşünüyor.
Sanat, toplumun beğenisidir. Türkiye toplumunun bunu beğenmesi, benimsemesi mümkün değilken, burada sanattan söz edilebilir mi? Bizatihi sapkınlıktan ötesi değil...
İlhan Şeşen gibi müziği ve kişiliği bu ana kadar sevilen birinin bunu yapması çok ayıp oldu çok.
ilhan şeşenin arkadaşı (kızın babası) bile ses çıkarmıyorsa kime ne demek düşer
Baba şimdi para babası olacaktır ;)
İlhan reyiz duyduğuma göre öpüşmeden önce motoru orkide yağı ile yağlıyormuş sonra icrata geçiyormuş...
Önce adamı yağladılar, şimdi kaydıracaklar ayağını :)
Yağlı güreş içinmiş tüm hazırlıklar :)
Ulan ne güldüm be :D
Ks, insanı güldürüyor, düşündürüyor, günün yorgunluğunu alıyor.
Ben bu yüzden buradayım işte.
Burada yaş, cinsiyet, din, dil, ırk ayrımı yok.
Herkes burada. Hatta ilhan reiz de :)
bir orkide yağı yok o da marketlerde... :D
bunlar geri kafalı ya sanat sanat içindir düşüncesindeler, sanatı insanlara sergilemek istiyorsan bu konuda para kazanıyorsan sanat toplum içindir, tiksindim şimdi adamdan.
Tiksinmeyip, bana sataşan ks üyemiz bile var :)
Yok yok, o kişi aydın kişi baksana bana yazdıklarına.
Olayı ensar vakfına kadar getirdi.
Ne alakaysa.
:)
Sanat demek yatağa girmek demekse, gerçek sanatçıların kemikleri sızlıyor
Onların filmleriyle ağladık, güldük, eğlendik, aşık olduk, minik bir öpüşme sahnesinde gözlerimizi yumduk...
Ne güzel sanatçıydı onlar Allah rahmet eylesin hepsine.
Diğer secenek yok. Bu bir rezalet sanat hikaye bunu başkası yapsa ortalık ayağı kalkardı. Sırf ünlü diye insanlara örnek gösteriyorlar. Karakterleri bozuk sapkin insanlar
Toplumun değerlerini böyle böyle aşağılıyorlar.
Normal gibi göstermeye çalışıyorlar.
Haklısın kardeşim.
Mide bulandırıcı gerçekten. Ben bu adamı böyle bilmezdim.
Adamı savunan gizli kullanıcılarımız var :)
Aman dikkat.
Hatta beni kıskançlıkla suçlayıp Moruk diyebiliyor :)
Ey Allahım, bu sanatçılara akıl fikir ver.
Evet aynı zamanda da saygısızlar. En azından yaşına hürmet etmeleri lazım abi. Ahir zamanda yaşıyoruz normaldir abim herkes şaşırmış herkes manyak😊
Daha önce hiç dizi ve ya film setinde bulundunuz mu?
Hayır daha önce hiç bir dizi ya da film setinde bulunmadım. Biz perde arkasında bize yansıtanları görüyoruz.
Biz, izleyiciyiz.
Sanatçı bize neyi gösterirse onu görür, ona yorum yaparız.
Çekimde bir sürü insan var orada zevk, şehvet olmaz diyebilirsin.
Biz çekimin içinde değiliz belki ama,
insanların gördüğü ve bildikleri hiç hoş bir durum değil.
sizi eleştirmek değil niyetim yanlış anlamayın öncelikle. Evet zevk şehvet falan olmuyo o ortamda orada girdikleri şey yatak değil dekordur oyuncunun gözünde yapılan iş sevişme değil rol eylemidir. Bir film izlenirken keyif vermesi için seneryo ne gerektiriyorsa yapılmalı. Eski Türk filmlerinin bazı sahnelerini hatırlayın ne kadar yapmacıktı. İzlerken inandırıcılığını kaybettiriyordu haliyle bir keyif vermiyodu. O duyguyu vermek zor iş verebileni alkışlıyorum. Nacizane görüşüm
Herkes aynı görüşte değil arkadaşım.
Kınayanlar çoğunlukta.
Biz seti değil,
ekranı görüyor, sorguluyoruz.
Ha, bu arada şu da oluyor.
Sette rol yapanların bir kısmı set sonrası sevgili oluyor :) aşk yaşıyor.
Set setlikten çıkıyor :)
kınayanlar çoğunlukta mı? saydın mı hocam? rahatsız olan izlemez olur biter...
Sen ve bir ergen bayan dışında kimse uygun bulmadı ilhan bey'in arkadaşının kızını yatağa atma ve sevişme sahnesini. Tüm cevaplardan 2 çıkaR kalan bizden.
lanet olsun bu oyunculara hocam parayı onlar götürüyo biz burda tartışmasını yapıyoruz :)
Sanat demek ahlaksizlik demektir 😈
Bu yapılan için yapılmış bir yorum olduğunu düşünüyorum.
Yanılmıyorum değil mi?
Yoksa her sanat, ahlaksızlık olamaz.
Mesela ayakkabı tamircisinin sanatı, ahlaksızlık olamaz.
O sanat degil ki zanaattt
Sanatçılar zenaat ile sanatı karıştırıyor işte.
Gunumizdeki sanatcilar bu tur oyincu sarkici vs turu olanlar benim gozumde en ahlaksiz insanlar
Ilhan kizimi zorlamis. tecavuzmi etmis. kiskanma moruk
Çok güldüm senin yorumuna.
Demek beni moruk olarak görüyorsun.
Senden 36 yaş büyük olsaydım böyle demezdin değil mi? :)
İlhan kızı zorlamış mı bilmem ama,
akılları zorluyor.
Demek ki, sanat diye isimlendirdikleri para, şöhret...
Her şeyin üstünde.
Hatta 36 yaşın bile üstünde.
Sen de mi sanatçısın yoksa ufaklık?
Hayir ama sanata saygim var. atamin dedigi gbi cumhurbaskani bile olabilirsnz ama sanatci olamazsnz sayinn gericiler. sen sanatciyi ensar vakfindaki o moruk sapiklarlami kiyasliyorsun rezil adam. demekki seninde icinde 20 lik bir kizla yataga girme arzusu var yazkk
Benim adım İlhan ŞAŞAN değil hanımefendi.
Senin sanata saygın olabilir ama, insanlara saygın yok.
Eğer insana saygın olsaydı soru soran bana böyle sataşmazdın.
Ensar vakfını falan karıştırmazdın.
O vakfı savunan birisi değilim.
Adını da yeni duydum.
Senin canını yakan nedir acaba?
Neden soruma gizli olarak cevap veriyorsun ki?
Açık kimlikle yazabilirsin bana.
Kendini gizlemek, hakaret etmeni gerektirmiyor.
Sözlerini sana misliyle iade ediyorum.
Kınıyorum.
Dilerim sen de sanat uğruna heba olmazsın.
bir erkek heleki bu turkseee sanati kotuledgnden degil karsisindaki adami kiskandgindan boyle sacma konusur cnku. tecavuz ile sanati ayni kefeye koyuyorsunuz dengeszler
Arkadaş, sen bana derdini söyler misin?
Türk erkeğinin sana ne zararı oldu?
İlhan ŞAŞAN gavur mu?
Yorumlara bak istersen, herkes kınamış sen hariç.
Sende bir gariplik olduğunu hissediyorum.
Kabul etsem bana mi yurucen abazaya bak defol git.
Senin İlhan ŞAŞAN ile derdin yok anladığım kadarıyla.
Derdin benimle.
Ama ben seninle uğraşmıycam.
Bir daha lütfen benim sorularıma cevap verme.
Çoluk çocukla uğraşamam.
Sanat dinin uzerindemi kim ki bunlar be
Sanat demek, ahlaksızlık demek değildir.
Seçeneklerde neden aksi bir görüş yok?
Ks de beğenmedim seçeneği olmadıği gibi :)
Sanat: AHLAKSIZLIK
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar