İlhan Şeşen arkadaşının kızıyla öpüşme sahnesi çekti. Sanat için olduğunu söylüyor bunu doğru buluyor musunuz?

İlhan Şeşen arkadaşının kızıyla öpüşme sahnesi çekti. Sanat için olduğunu söylüyor bunu doğru buluyor musunuz?


a) Sanat için her şey normal.
b) Sanat demek, ahlaksızlık demek değildir.
c) Beni ilgilendirmiyor.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İlhan Şeşen arkadaşının kızıyla öpüşme sahnesi çekti. Sanat için olduğunu söylüyor bunu doğru buluyor musunuz?
Cevapla