AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
303Cevap
Hayır bu içten gelen bir duygudur. Kimsenin kimsenin duygularıyla oynamaya hakkı yok.
Sanmıyorum olmamıştır öyle birşey seviyorum diyorsam seviyodurum.
Karşımdaki üzülmesin diye o an sevmediğimi söyleyemedim ama sonra ikimizi de daha çok üzmüş oldum :(
Olmadı kimsemin gururuyla pynamam çok acı birşeydir
Sevipte sevmiyorum diyeni seven affetsin,
Sevmeyipte seviyorum diyeni Allah affetsin. 😄
Sevmee çalıştığımda demiştim :/ Bazende oan sevdiğimi sanıp demiştim...
Demek zorunda kalmıştım ve kendimi kendime ihanet ediyor gibi hissetmiştim 😐😐
Hayır. Çok değerli bir söz bence. Benim için basit değil. Herkese söylenmez.
Demedim. O iki kelime, o kadar basit değil benim için.
Sevdiklerime bile söyleyemediğim birşeyi hele ki bu şekilde hiç söyleyemem sanırım.
sevmediğim bir kişiye neden seni seviyorum diye hitap ediyim ki. saçma bişey yani. içimdeki neyse onu söylerim.
Dedim pisman oldum ahhh su bendeki insan sewgisi beni mahvetti
Kimseyi kandırmaya gerek yok , sevmiyorsak sevmiyoruzdur...
Oldu çünkü ben zaten seni seviyorum cümlesi kadar yalan bişey görmedim
oldu evet
kendi istediği için dedim
içimden geçmesede
olmadi... demem de zaten.. icimden gelmedigi hic birsey yapmam
Hayır olmadı. Sadece daha sonra sevmediğimi anladığım insanlara söylediğim oldu.
Eski eşime bile seni sev-miyorum dedim.. ve boşandık..
aynı anda senin tipini diye içimden küfür ettiğimde oldu
Sevdiğimi sandıklarım oldu dolayısıyla söylemişliğim de oldu.
Sevmiyorsam demem. Ben de seni zırlavılığına gerek yok.
Bu çok zor bir durumdur Allah kimseyi istemediği halde söyletmek zorunda bırakmasın...
Bu cümleyi duymaya o kadar ihtiyacı vardı ki seni sevmiyorum diyemedim
Cok kullandigim bir cumle degil onuda yalan soylemem.
sevmedigimdegilde sevdigimden emin olmadıgım birisine dedigim oldu
Aşk anlamında değil ama normal arkadaşlarım bana seni seviyorum dediği zaman bende öyle demek durumunda kalıyorum.
ya boyle sacma sorulara yıldız verıp cabuk guru olmaları için destek oluyorlar iyice b. kunu cıkardınız mk
de de dede ondan sonra köle ol ayrıca o cümle sürekli kullanılmaz sadece bir kere kullanacaksın onuda kölesi olmaya hazır olduguna yazacaksın
sevmediğim birine senden nefret ediyorum ya da senden haz etmiyorum benden uzak dursan iyi olur diyorum ama seni seviyorum gibi bir şey asla
evet dedim. onu insan olarak seviyordum kaybetmek istemiyordum ama aşık değildim. Küçüktüm o zaman pişmanım
Sevdiğimden emin olmadan seni seviyorum dedim ilk defa birisine ama şuana kadar rn çok bişeyler hissedebildiğim kişi oydu
Demedigim zamanları hatrlıyorum ve söylerken "ss" ile basladıgını farkedince devamını da ben getirip kırıp gecirdim tümünü. Bu kesiften sonra bu kelimeyi her kullanısımda evimi acan anahtarın cebimde degil dilimde oldugunu anladım
Sirf seni seviyorum diye yalan soylemiyim diye optugum olmustu... Beyin terk tabi 😁
Evet oldu. Ben aslında sıradan bir arkadaş olarak onu sevdiğimi söyledim. Ama o bu sözümü aşk zannetti. Sonra hatamı fark ettim. Düzeltemedim.
Sevmediğim birine asla seni seviyorum demedim demem çünkü o söz sevilene özeldir
Olmadı çünki sevdiğim insan sayısı hmmmm sıfır oldu için aile hariç tabikiside
Benim icin sevgi onemli sadece sevdigime derim bunu.
Demedim ama diyeni gördüm. Bende beni sevmeyenleri sevmeye başladım.
Seni seviyorum değilde başkasını seviyorum kendini sevdiremeyeceksen hiç bulaşma dediğim oldu. ✋
Öyle bir yokluk cektim mi bilmiorm ama beni sevenle cikip sevmiorum dedim 😂😂😂😂😂
Olmuştur kararsız kalmışımdır üzülmesin diye seni seviyorum demişimdir
Shameless' tan spoiler var ben onu seviyor sanıyordum :( :D :D
Sevmediğim birine o cümleyi kurmak için sarhoş olmam lazım. -_-
Demedım hiç ama duruma gıre dıyebılırım büyük konusmamak kazım
ben bu cümleyi çok zor kullanıyorum zaten öyle herkese söyleyemem
hayir demedim... seviyorum dediysem seviyorumdur...
Ben Bu Zamana Kadar 1 Kiiye Söyledim Oda Seviyorum yani sevmesem söylemem insanlara neden yalan atayım
sevdıgıme ıhanet saydıgım ıcın diyemedım agzımı acar gıbı oluyorum sen gelıyorsun ey sevdıgım ozlemımm (bak ya yıne ozledım)
Rizeliyiz biz abla seviyoruz dediysek bitmiştir.
Helal 👍
Sevmediğim birine seni seviyorum diyip kandırmaya gerek yok bence😐
sevmediğim insan pek olmadı bu yüzden sanırım hep seviyorum dedim :D
Seveceğim birine bile kolayca diyemeyeceğim aynı şekilde sevmeyince de diyemem demedim.
1 kez agzımdan çıktı o söz bir daha da çıkmayacak
Olmadı olabilir kimsenin gorusune herkez karisamaz. d
Olmadi cok sukur yalan yere sevmedigim birisine hayatta demem
oldu ve söylediğim için kendimi çok kötü hissettim ve ayrıldım
Hayır demediim
Sevmediğim kişiye seni seviyorum diyecek kadar da aşağılara düşmedm
Hayır olmadı o kelimenin anlamı benim için önemli önemli kişiye söylenmesi gerekiyor.
Olmadı. sevmedigine seni seviyorum dersen menfaat var demektir. sevmek ne menfaat ne de karşılık işidir.
Barda tanıştığım bir hatun vardı güzeldi ve çekiciydi. Birlikte olmak istiyordu ve bende aynı şekilde o hatuna demiştim.
10 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!