Şartlar öyle gerektirdi ve böyle bir şey oldu dediğiniz durum oldu mu?

Şartlar öyle gerektirdi ve böyle bir şey oldu dediğiniz durum oldu mu?

Sevgi konusu bende karmaşık mesela bir gün bir git işine ya diyorum sonra yanına gidip gel gel hadi barışalım diyorum tabi milletin gururu katı olduğundan kin duygusu uzun olabiliyor
Hayır ama sevmediğim insanlarla aynı ortamda bulunup gülümsemek zorunda kaldığım oldu. Ki o gülümsemenin de her halinden belliydi sahte olduğu ¢
Cevap
2Cevap
Hayır sevmediğim kimseye seni seviyorum demedim ve demem de, insanların duyguları ile oynamak güzel bir şey değil çünkü.
Demedim, demem de. Sevmiyorsam sevmiyorumdur o yana bu yana çevirip yalan söylemem🤞🏻
İşte bizim merveden beklediğimiz de bu zaten ya
Hayır olmayan bir şeyi olmuş gibi yapmam neyse o dur benim için
afferim gıız sdf
Hayır ben dürüst bir insanımdır. Kimseye umut vermek istemem. Sevmiyorsam sevmiyorumdur.
Hayır ya seviyorum ya sevmiyorum. Yalandan seviyormuş gibi yapmam
Olmadı. Olduysa da hafızam silmiş hatırlamıyorum
Hayır böyle hassas bir konuda yalan söyleyemem
sevgilim demişti
Hayır. Dilim varmaz asla böyle biseye
Sevdiğime bile zor söylerken imkansız
Hayır, kimsenin duygularıyla oynamam...
Hayır olmadı
bana dedin kandırdın beniii off off kötü hayatt
Hatırlıyor musunuz? :)
evet o yağmurlu gecenin sabahında beni bıraktığın günü nasıl unuturumm :D
Yok hatırlamadınız :)
hatırlayamadım, hatırlatırsan iyi olur :)
İsminiz Y ile başlıyor di mi?
Öyle başlar evet, sen kendini hatırlat ben kendimi zaten tanıyorum :D
😂vay be unutmamışım bir ara sizinle terapi yapmıştık küçüktüm ama şimdi büyüdüm xd
terapi? :D ismin neydi
Öyle hatırlıyorum ben 😄 ismim yok bu yorumu silerseniz sevinirim
nasıl ismim yok öyle eşy mi olur :D sileriz en son sen bi söyle
Fobi oluştu şu an belki o zaman da söylememiştim xd ama baş harfi Şşşş 😅
ben sandığın kadar güçlü bir hafızaya sahip değilim, böyle hatırlayamam :D
O zaman olmaz sorry 😄
ben sana kendini hatırlat diyorum o zaman da ismini bilmiyorsam şimdi de söylemene gerek yok :D
Hayır söyleyip söylemediğimi hatırlamıyorum çünkü genelde söylemem bana bir sizi önermiştiniz hatta izleyemediğim için tekrar önermicem demiştiniz😄
hangi diziyi önermiştim :)
Dizi değil pardon film ama ismi karışıktı yaa hatırlayamadım S ile mi başlıyorduu
hiçbir şeyi hatırlamıyo :D
Hatırladığım kadarıyla adam otobüsü kaçırıyordu kız da o otobüsün içindeydi sonra bu adam bir yere gidiyordu ibadet etmek için bir yer gibiydi kdjd bu kadar😂
tamam filmi hatırladım güzel :D ama seni hatırlamadım maalesef
Filmin ismi neydi😅 yaz yaz çıkmıyor nette
Sufiyum Sujatayum :) söylemezdim ama kıyamadım.
Hee ya ben de ayum ayum diye arıyordum 😂😂😂
:D ara ara.
Tamam şimdi silebilirsiniz 😁
:D gizliye geçebilirsin
Olmadı
Hayır
Hayır olmadı
Seni seviyorum😜😆
Kandırma benii kandırmaa sdfsd
Kandıysan ben ne yapayım sdsdf
Zalimliğinle sevin :)
Haha😎😆
Bütün görüşlerimi beğenmek zor olmadı mı shdsd
yok kolaydı ama senin gibi seni seviyorum yazmak daha kolaydı herhalde :D
Aynen 😂
o halde sana görev, bu sözü yalan olmamktan çıkart ve gerçeğe dönüştür :D
Nasıl olacak bu iş😆
sevmek için sebepler arayacaksın, bulacaksın ve seveceksin. öyle oluyor :D
Bence en önce tanımak lazim öyle değil mi?😀
9 senelik heasbım, girip 9 sene öncesine kadar inip nasıl biri olduğumu görebilirsin, ben değil yorumlarım anlatsın sdfsd :D
Kendini tanıtmaya tenezzül etmeyen biri için bu kadar zahmete giremem 😎😃
Tanımak isteyen tanır elbet xd Merak ettiğin ne varsa sordun da ben mi söylemedim. Zahmetsiz, rahmet olmaz. Gireceksin ki bir şeyler elde edesin hayatta :)
Evet söylemedin işi yorumlara bıraktın😂
ne sordun da cevap alamadın diye bir soru sordum sana :D
Seni tanimak istiyorum dedim sen de tanitmak yerine bana iş verdin 😃
Daha ne 😂
emek harcarsan sonu mutlu olur diyorum :)
Harcanmaya değecek insansa evet sonunda mutlu olur sana katılıyorum bu konuda. Üstüne alınma ama🤣😂
Geç olmuş bayaği iyi geceler tatlı rüyalar beyefendi
ha ben değmeyecek insanım yani :D
Bilemem tanıtmadın ki kendini bana😎Değer mi değmez mi sen göstericeksin artık😂
Belki değer belki değmez, senin neler beklediğine de bağlı bu durum :D
9 saat sonra cevap verdiğine göre bence değmez😎😀
iyi geceler dedik, uyumayım mı? :D
Sen mi demişsin aa ne zaman?🤔
hem de uyanınca da ben yazdım sen günaydın yazmadın diye şimdi seni suçlayayım mı :D
Tm artik buraya yazma
peki yazmam :D
Iyi edersin herkes okuyor mübarek😂🤣
okusun bee :D kim neden baksın
Ok.
Demem ya niye diyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?