burada erkekler hep avutma kendini erkekler uzun boylu kız isterler demiş.
Erkekler genel olarak uzun boylu kızları mı daha çok beğeniyor?
burada erkekler hep avutma kendini erkekler uzun boylu kız isterler demiş.
Bu dönemde artık ilişkiler boy, kilo, ten üzerinden yürüyor... Bu şekilde ilişki yapanlara acayip ayar oluyorum... Alayı canım... Mal insanlar... Benim boyum 1.68, kısayım... Beni seven kız böyle de sever, 20 metre olsam öyle de sever... Aşkı boyda posda arayacağınıza adam olun, hanımefendi olun da kalbinizle sevin, gözünüzle değil... Gül de güzeldir ama sapından tuttuğunda elin kanlar içinde kalır... Bilmem anlatabildim mi...
eig adayı..
Çok güzel soru benim için bir kız bir erkek ile sarıldığında kızın başı erkeğin ya boynuna ya göğsüne gelmeli kız dediğin az ufak tefek olmalı 1.90 boyunda palet gibi elleri olan kızlarda var da onlarda bana kalmış benim boyum 1.94 olduğu için pek sıkıntı olmuyor ama kendimden uzun birisi ile asla birlikte olmam... Yarim dediğimi kollarımla sardığım da göğsümde başının olması burnumda saçlarının tütüyor olması en güzeli bence
Benim boyum 1,60m civarlarinda ve simdiye kadar acikcasi boyumdan dolayi hic sorun yasamadim. Benden 1,87m boyunda bir erkekde hoslanmisti, yani bukadar takma, herkesin ayri bir zevki var. Hersey boyda bitmiyorki? Biraz daha uzun olmak istedigim zaman 16cm ayakkabi bile giyebilirim ve genede cogu erkeklerden kisa oluyorum (1,76m fln) avantajlari gör kisa olmanin, negatif yönlerini degil, cünkü boy degismez
Ben 171 im suana kadar hep her ortamda topuklu giyemedigim icin üzülürdüm Şu an sevgilim 183 boyunda yaninda kendimi minnacik hissediyorum yani iki türlüde komplex yaptim ama kisa olmak daha güzel bisey bence minnos gibi yaninda piti piti geziyosun
Cevap
29Cevap
1.50 üzeride boyun varsa hiç takma bu kadar basit. Boy önemli değil mesela bana göre kızların en fazla 1.70 boyda olması daha iyidir ama başka birine göre de bu farklıdır. Yinede erkeklerin çoğu birinden hoşlanırken boya bakmaz çünkü boy uzun da olsa kısa da olsa vücut güzelliğini ve yüz güzelliğini değiştirmez. Ayrıca en önemli olan kalbinin güzel olmasıdır
yorumlar arasında sexy olabilmek için uzun olmalı diye bir yorum var. erkekler genel olarak böyle mi düşünüyor?
yukarıdaki amcaya bak.
ben 184 boyundayım. benim için 170 ve üzeri ideal diyorum ama geçmişte 150 lik kıza dahi aşık oldum. bu sebeple hayırlısı diyorum ve bu durumlar istekle vs olacak şeyler değil. esmer esmer dersin sarışına aşık olursun uzun uzun dersin kısaya gönlünü kaptırırsın veya tam tersi o sebeple öncelik kalp olmalı bence.
herkes özellikle uzun demiş ama, yorumlarda. yani kısa boy özellikle istenen bir özellik değil.
kısa boyunda uzun boyunda çok avantajları var ama gerçekten sevdiğinde boyun bir önemi kalmıyor. sen sevdiğin adamı yıllarca görme sonra gör ve dersin ben bunu mu sevmişim diye sonra iki konuş yine seversin neden mi kalbi seni senden alıyor beyni seni etkiliyor fiziği ise bir araç oluyor sadece. neyse umarım demek istediğimi rahatlıkla anlatabilmişimdir.
evlilik programları sayesinde toplumumuz saptırılmak isteniyor. saçları uzun olsun renkli gözleri olsun beyaz tenli en az 170 175 olsun ayakları yok 38 numarayı geçmesin üniversite mezunu olup işi gücü olsun bu ne böyle pazardan mal mı alıyorsunda kriter belirliyorsun. yani sen sevip aşık olmaya onunla el ele gezip tozmaya eğlenmeye bir ömrü paylaşmaya odaklanmıyorsun ki bunlar önemliyken. odak noktası hep çıkar hep çıkar oluyor. amaç ne mi bayramda seyranda elinden tutup gezdim mi karıma bakıp güzel demeleri ve bu güzelde bende diye gurur duymam böbürlenmem gibi. ama tam tersi sevse bakanlardan rahatsızlık duyacak. adam hiç
evlenmemiş evlilik programında evlenip boşanmış olsun ben deneyimsizim o deneyimi ile haraket etsin diyor mesela bu sevmeyecem ben anlamı taşıyor. kısaca şunu söyleyecem. boy pos yakışıklılık güzellik önemli ama en önemli olanı bu değil kalp iyi anlaşmak gözlerine bakınca huzur bulmak.
yani bak? güzel kız denince bile akla hep uzun boylu kızlar geliyor. neden böyle?
bu toplum dayatması. neden uzun boylu kızlar mankende kısa boylular değil sebep bu. ama bence kısa kızlar daha tatlı ve sevimli ben bu sebeple uzun boylu mu kısa boylu mu deseler kısa derdim. hatta kalbi önemli der kısa derdim kısa diyorum çünkü onunla o kadar çok şeyim olabilir ki. beni öpmek için kaldırıma veya yüksek bir yere çıkması parmak uçlarına kalkması evde yüksek gerektiren işlerde beni çağırması. kısaca hoş ve tatlı olur. diğer türlü benim kadar birini ne yapayım ki
Erkeğe bağlı ya. Mesela benim boyum 1.83 kız arkadaşım 1.63 ama hiçbir sıkıntı yaşamıyoruz boy o kadar önemli bir faktör değil. Herkes kendi boyuna göre yorum yapar ama şöyle bir yargıya varabiliriz genelde kısa boylu kızlar tatlı sevimli uzun boylu kızlar güzel çekici oluyor
Omuz seviyesine doğru olsa iyi olur aslında, rahatla elini omzuna atabileceksin filan. Şahsen kendimden uzun bir kızla çıkmai istemezdim 😄😄
yaşlaşık 20 cm falan kısa oluyor? :D
Ben, m boyum 1.94 ve kompleskli oluyorlsr haliyle çünkü bana alttan bakıyorlsr ama 1.75in üzerinde olan kızlar daha çok dikkatimi çekiyor diyebilirim
Boy olarak değilde bacak boyu uzun olan kız daha fit gözüküyor
Bacak boyu her boyda kadında farklılık gösterebilir. 160 boyundaki biri uzun bacaklara sahip olabiliyorken 170 boyunda bir kız kısa bacaklara sahip olabilir
ben pek sorun etmiyorum fakat 1.75 aşağısı olmamalı. çünkü uyumlu olmayız
daha ne kadar etmeyeceksin? :D 170in üstü ülkemizde uzun.
Ergen yaslarda bakarsin daha cok boyle seylere pek onemi yok. Her guzelin havasi baskadir ama minyon genelde daha guzeldir :)
yukarıda biri yaşlanınca insanlar daha çok boya bakarmış diyor. :/
Yaslaninca dusunursun onuda bosver :))
Kadında ideal boy 1,65 1,68 falan olmalı 1,70 geçmesin ne öyle at gibi 🐎😁
ideal boy için 160-170 diyorlar ülkemizdeki erkekler ama kuzey ülkelerinde 165-175 oluyor. en iyisi orta boylu olmak bence. mis gibi.
Aynen 1.67 yim gurur duyuyorum ne uzun ne kısa 😊
163, iyi değil ama kötü de değil
Aynen canım :)
@Garip2540 avrupa.
@Garip2540 benim eski erkek arkadaşım 1,97 boyundaydı :D yanında çocuğu gibi duruyordum. Merak etme bulursun
@Garip2540 uzun boylu türk kızı da var maşallah baksana ks kızlarının ortalaması 175.
ben minyon kız severim...
uzun kız 40 dan sora şaftı kayıyo, fizik elden gidiyo. ama minyon olunca kıvamını uzuuun yıllar koruyo..
Yalan degil minyon sever erkekte cok var ama kimse 175 bir kiza bu ne la upuzun kiz demez bence
genel olarak erkekler için ikisi de nötr denebilir mi yani? genel bir algı var çünkü biz kızlarda, uzun boylu kızlar her zaman daha çok arzulanır diye.
Yani simdi sexy bir kiz hayal et dediginde kimse 155 kiz hayal etmez ama kimsede vir kiza sirf 155 diye sexy degil diyemez
sexy bir kız hayal et dendiğinde uzun boylu bir kız mı hayal edilir?
Bana gore evet mesela uzun bacaklar genelde sexy kadin taniminda ilk siralardadir
madem sexy bir kız tanımında uzun bacaklar ilk sırada, o zaman bu cümle doğru olamaz? "kimsede vir kiza sirf 155 diye sexy degil diyemez"
Ya hayir yani kisa boylu olunca kesinlikle sexy degildir diyemessin ama benim kafamda sexy denince ilk olarak uzun boylu bir kiz canlaniyor ama sadece uzun boy degildir sexylik katan ne bilim keskin yuz hatlari uzun kirpikler dudaklar falan bunlarin hepsi sexylik katar uzun bacaklar onemli bir etkendir
kısa boy sexylik konusu olduğunda negatif bir unsur mu oluyor?
Uzun boy + bir unsur olduguna gire kisa biyda eski bir unsurdur
az önce minyon severler demiyor muydun? :S
Konumuz sexy lik ama o bambaska bisey tabiki minyon severler ama zaten her erkegin hosuna sexy kiz gitmez ki bazisi daha tatli sempatik kizlari sever
kısa boylu olup da sexy olan kızlar var ama? :S
Tabikide var
Bence evet uzun boylu ve kıvırcık kızları daha çok seviyorlar
uzunlar çubuk gibi oluyor, bir kız var kendini güzel sanıyor ama arkadan görsen tahta yutmuş
Kısa boylu kızlar daha tatlı oluyor kız dediğin sevimli olacak çok kısa değilde 160 iyidir
Kisa seviyom kendim uzun oldugum icin
Erkeğin boyuna göre uygunu makbuldur
yalan bence at gibi kız istiyolar :D
kafam çok karışıyor açıkçası genel bir anket yapılsa da hepimiz rahatlasak. sen nerden vardın bu kanıya? :D
Evet uzun kızlar Tercihim :/
neden? :(
boyum 1.88 kısa kızları genelde öperken kaldırmak zorunda kalıyorum :/
Güzel olsun da çok da kısa olmasın sıkıntı yok.
çok kısanın alt sınırı var mıdır? 150?
ben yaş 30 u geçince bu tarz şeylerin önemi azalıyor sanıyordum?
offf çok kötü. çok kötü. gerçekten artıyor mu?
Tabii ki genç insanlar sadece olaya yüzeysel yaklaşır al beni , ten uyumu ve de güzellik kıstası oysa yaş ilerledikçe bir erkek yanın da ki bayanın güzelliğinin yanın da bir elbiseyi giydiğin de o elbisyei taşıyabiliyor mu havalı duruyor mu ve de çevre tarafından gerçekten ilgi çekiyor mu bunların hepsine önem verir. Hiçbir güçlü erkek sünepe ya da görünüş olarak pek havalı olmayan bir nayandan hazetmez.
yaş ilerledikçe kriter olarak başka etmenler de giriyor yani? boy kriteri önem kaybediyor? doğru anlamış mıyım?
Yanlış anlamışsın kısmi olarak. Yani genç kızlar da kısa boy tamam güzelliğiyle orantılı regüle edilebiliyor ama malum Türk kadını zaten ilerleyen yaşlar da hamur işine dost spora düşman bir yapısı olduğundan ya da çoğusu spor mantalitesi olarak Parkta abudik o spor aletleriyle debelenmeceyi spor sandığından kısa boyun yanına bir de kilolar basenler falanlar eklenince ortaya adeta bir yürüyen felaket çıkıyor
peki ya ömrü boyunca spor yapıp vücudunu korursa? yani ilerleyen yaşlarda boy daha mı önemli?
Bu da extrem örneğe girer müstesna kişilik olur. Yani her 100 Türk kadınından göremeyiz böyle ömrü boyunca spor yapıp formunu koruyabilen ve vet ilerleyen yaşlar da boy gerçekten önemli bir handikap tamam o genç kızlığın da ki minyonluğunu güzel minyonluğun verdiği sexapaliteyi koruyabiliyorsa eyvallah ama dediğim gibi Türk kadının da çooook extrem bir durum.
kısa boy handikap yani. ne yapayım ki, beni bu halimle kimse beğenmeyecek dediğine göre? kör alıcı satıcı cümlesini kurma rica ederim yok öyle bir şey.
Çoook yanılıyorsun güzel kız mesela benim kızımın bugün diş muayenesi vardı diş doktoru minyon genç tatlı bir bayan dı. Tamam boyu 1.50 değil di ama öyle 1.70 üstü falan da değil 1..60 falan ayrıca yanın da duran hemşire evet o 1.50 ler de falan dı ama o da gayet tatlı bir kız çocuğuydu renkli gözlü falan.
Bu yaşlarda erkekler boy olayını aşırı takıyor ille de uzun olsun diyor. Ben yaş 30lara gelince erkeklerdeki bu takıntı azalacak sanıyordum, tam tersini söylüyorsunuz...
Uzun boylu kız dezavantaj benim açıdan 😊
Minyon citi piti olacaktır kız dediğin
Alakası yok, tatlılık mühim.
Göz doyuran her kızı beğenirim
var minyon sevenide sevmeyenide
Allahtan benim sevgilim kısa boylu kız seviyo 😊
hepimize lazım öyle bir çocuk :D
Hayir ben minyon severim
orta boylu
160-170 ? :D
bian kendimi mesajıma yıllar sonra cevap yazan birinin sorusunu cevaplıyor gibi hissettim ve evet :D
Kisa olmaz knk :/
ortalamadan 1 cm kısa bile olmamalı mı? neden peki?
Ortalama zaten 161 diye biliyorum knk ben kendi adima olmaz diyorum cunku boyum uzundur ama normal uzunlukta boya sahip biri icin olur neden olmasin
ortalama 161 eve bir kızın kısa boylu sayılması için ülkemizde 157den kısa olması gerekir. tabii ülkemizde orta boylu olan biri avrupada kısadır. sizin için?
Bana 170 ideal
170 uzun ülkemizde
Bende 180 oldugum için 160 ile 170 arasında sorun etmiyorum
Zevkler renkler
Evet
Ben kısa seviyorum
ben kısa seviyorum
1.55 1.65 arası <3
farketmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar