Sevgilimiz psikolojisi mi bozuk yoksa ilişkiden bir sıkıldı, ben anlayamıyorum artık. Lütfen yardım edin?

7 aylık bir ilişkim var. Gayet güzel giden bir ilişki. Fakat erkek arkadaşım 2 ayda bir depresyona giriyor. 8 ay önce annesi vefat etti. Annesinden öncede bu şekilde arada depresyona girdiğini söyledi. Ben bu durumundan dolayı ona anlayışlı bir şekilde yaklaşıyorum. Hatta psikoloğa gitmesini söylüyorum. 2 hafta önce bana yine canım sıkılıyo mesaj atmasam olur mu dedi. Bende tabi ki kendine iyi bak ben hep senin yanındayım dedim ve onun mesaj atmasını bekledim. Bir iki kere soğuk mesajlar attı. Geçen gün buluştuk. Ona sevdiği için keyfi yerine gelsin diye su böreği yaptım. Biraz sevindi ama sonra yine mutsuz oldu. Daha sonra ilişkimizin tarifini arabaya benzetti. Yeni bir araba alırsın üzerine titrersin ama sonradan araban çizilse veya vurulsa o kadarda umurunda olmaz dedi. Bende keşke öyle demeseydin üzdün beni dedim. 2 ayda bir böyle oluyo ilişkimiz gayet güzelken bir anda çok soğuk oluyoruz birbirimize karşı. Beni sevdiğini ve benden çok memnun olduğunu söylüyor. İlişkiden mi sıkıldı yoksa psikolojisi mi bozuk anlayamıyorum. Bana biraz olsun fikir verirseniz çok sevinirim.
Sevgilimiz psikolojisi mi bozuk yoksa ilişkiden bir sıkıldı, ben anlayamıyorum artık. Lütfen yardım edin?
Cevapla