Sevgilimin psikolojisi bozuk ne yapacağımı bilemiyorum bana yardımcı olur musunuz?

Ya şimdi sevgilimin obsession diye bi psikolojik rahatsızlığı var bu hastalık insanın çoğu şeyi olduğundan daha fazla düşünmesine sebep oluyormuş çok fazla takıntı yapıyo yani. Anlamına bakarsanız daha detaylı yazıyodur zaten. Neyse işte bazen iyi bazen kötü oluyo yani bazen eskisi gibi davranıyo bazen de hiç yazmıyo ilgi alaka sıfır. Bu hastalığın daha yoğun olduğu zamanlardan dolayı olduğunu düşünüyorum yani böyle davranmasının sebebi büyük ihtimal bu. Benim üzüldüğüö nokta ben ona onun yanında olduğumu göstermeye çalışıyorum hatta söylüyorum ben yanındayım diyorum o istemiyorum diyo saatlerce mesajlarıma bakmıyo 2 gündür yazmadı. konuşmak istemiyorum dedi bende bişey diyemedim o da seni kırmak istemiyorum bana aldırış etme dedi yani benim elim kolum bağlandı ne yapacağımı bilemiyorum kendimi onun yerine de koyamıyorum çünkü nasıl bişey bilmiyorum bazen gerçekten sevmediğini falan düşünüyorum ya da belkide seviyodur hasta olduğu için böyledir hasta değilken en azından çok düşünmediği zamanlarda yüz yüzeyken çok iyi sevildiğimi sonuna kadar hissediyorum hiç şüphe duymuyorum ama sanalda öyle değil. Bilmiyorum kendimi nasıl anlatabildim ama hastalığı yaşayan bi tanıdığınız varsa ya da bizzat siz yaşadıysanız bana bilgi verebilir misiniz boşluktayım ne yapacağımı bilmiyorum yanında olmak istiyorum izin vermiyo uzak durmaya çalışıyorum yalnız bırakıyorum onu, bu seferde ben kahroluyorum.

Sevgilimin psikolojisi bozuk ne yapacağımı bilemiyorum bana yardımcı olur musunuz?
Cevapla