Aşık olduğun anla aşık olduğunu anladığın an birbirinden farklı olabilir mi?

Aşık olduğun anla aşık olduğunu anladığın an birbirinden farklı olabilir mi? buna bağlı olarak aşkın anlık mı yoksa zamanla gerçekleşip gerçekleşmediğini söyleyebilir miyiz? siz nasıl aşık oldunuz, aşık olduğunuzu nasıl anladınız? bu konuda ne düşünüyosunuz? ben bazı seyler yasıyorum ve bana ne olduğunu ayırt edemiyorum :)
Aşık olduğun anla aşık olduğunu anladığın an birbirinden farklı olabilir mi?
Cevapla