Sitede yüzbinlerce boy sorusu gördüm ve genelde hep kısa boylu kızlar mutsuz. Şaşırdım, ben de ortalamadan kısayım ama bu zamana kadar hep avantajlı olduğumu düşünmüştüm! Erkeklerin kısa boylu minyon kızları tercih ettiğini düşünüyordum (tabii göbeğinden ekvator geçecek kadar dombili veya anoreksik olmadığı takdirde ve 3Gsi sağlamsa) fakat sitedeki bir soruda gördüğüm kadarıyla yanılmışım, erkekler genel olarak uzun boylu kızları tercih ediyormuş.
Tüm genellemeler yanlıştır ve zevkler kıça benzer, ama erkekleri genelleyecek olursak kısa boylu bir kadın mı avantajlı uzun boylu kadın mı sizce? Hani ortamlardan mortamlardan falan muhabbeti geçiyordur, sorum özellikle erkeklere, arkadaşlarızın tercihleri de göz önünde bulunarak çoğunun tercihi ne oluyor?
Tüm genellemeler yanlıştır ve zevkler kıça benzer, ama erkekleri genelleyecek olursak kısa boylu bir kadın mı avantajlı uzun boylu kadın mı sizce? Hani ortamlardan mortamlardan falan muhabbeti geçiyordur, sorum özellikle erkeklere, arkadaşlarızın tercihleri de göz önünde bulunarak çoğunun tercihi ne oluyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Sözlükte erkeklerin minyon sevdiğinin efsane olduğu yazıyordu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar