
Minkim diye beni mutlu saniyorlar beni :( sizce? Siz mutlu musunuz?

Vala normalde arkadaşlarımın yanında canlı ve baya mutlu gözükürüm ama normalde evde oturduğum zaman ve kimse yoksa kimsin sen diye bana sorabilirsiniz mesela bir ünlü adam var bir fotoğraf atıyo mutlu bir fotoğraf ama o onun mutlu olduğu anlamına gelmez ben sadece sevdiklerimin yanında gülerim
Resim iyimiş 😂😂😂
Ben sevmem ya sen beni mi takip ediyosun her soruda 😒😒😂😂😂😂
Canim sikiliyo eig verde neşemiz yerine gelsin tontiş 😂😂😂
Yaa şapşal şheyyy sefiyourm seni 😂😂😍ajsb
Mutluluğu basit şeylerden aramaya başladığımdan berii pek mutluyum :) .
Gulen profil resmi koyuyorum diye mutlu saniyorlar :(
Cevap
21Cevap
Minnnak mutlu değilse ben de mutlu olamam. O zaman içelim =/
Şerefe asdf 😄
Niye mutlu olmayasn ki. Minikler mutlu olamaz diye bir kanunmu var :D.
Yukardan bakılınca hepimiz minnakız seni anlıyorum içelim
Miniksin diye mutsuz olunurmu olunmazmı bilemem lakin salagım diye intihar edilebilir
Tarzini cizgini hoc bozmadin aferim. Ceyrek altin takacagim gordugim yerde sana.
Mutlu olmamak için neyin eksik? Kendinden kötü halde olan insanları düşün şükret, ne kadar mutlu olmak için sebebin olduğunu anlarsın.
seni görmeden anladım bu soru senin...
mutsuzluğunun sebebi nedir
Bende mutlu değilim, Resimdeki şişeyle bardaktakinin rengi ayrı. :(
Ben mutluluktan ölebilirim bugün yarın
Mutlu olmak için bir sebep gerekmiyor olalet bence en büyük mutluluk kaynağı
#YaşasınOlalet
Belki pilot değiliz ama biz de her gece uçuyoruz be minnak :D
Şaka şaka newton'a saygım var uçmam :D
Sana da iyi geceler ponçik 😏
Fotoğraf çok tatlı.😌
Mutluyum hayat çok seksi :df
Sen cidden itici bir kızsın 😄
minnaklara can kurban, yürekleri büyük olur :)
Bilmiyorlarki minikler üzgündir daima.
Mutlu olursun inşallah
Ben yine boşum ne mutlu ne mutsuz :l
1.73 üm en minnak benim (dayak yedi kdljnk)
Ne mutluyum ne mutsuz jkskdhdjff
yoo degilim ne münasebet😊
Boyumuzu değiştirelim mi
Bunada şükür
Minkim ne?
aa döndün mü :)
siteyi bırakmamış mıydın sen :D yanlış mı hatırlıyorum yoksa :/
o yüzden demiştim işte "aa döndün mü" diye sdhjshs
evet dertler sende
Mutluyum ne mutlu.
değilim
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar