Kız arkadaşım benden önce bekaretini kaybetmiş sizce ne yapmalıyım?

Beş ay önce bir kızla tanıştım. İlişkimiz çok güzel başladı ve devam etti. Fakat ikinci ayda kız arkadaşımın geçmişte bekaretini kaybettiğini öğrendim. Bunu bana kendisi söylerken oldukça pişman ve üzgün olduğunu gördüm. şu an beşinci ayımızdayız. Ne yapacağımı bilmiyorum. Sizce devam etmelimiyim?
Kız arkadaşım benden önce bekaretini kaybetmiş sizce ne yapmalıyım?
Cevapla