Kız türbanlı olunca "Aman kapa kapa", Türbansız olunca "Aç aç" Neden bu kadar ikiyüzlüsünüz?

Kız türbanlı olunca "Aman kapa kapa", Türbansız olunca "Aç aç" Neden bu kadar ikiyüzlüsünüz?

Türbanlı kız soru sormuş , keşke yapmasaydın , aman kapan , bir daha yapma kardeşimler havada uçuşuyor.

Ama kız türbanlı değilse, neden daha açmadın , keşke sevişseymişisin vs gibi laflar.

Bakıyorum hepsi aynı kişiler.

Aynı sapık adamlar, bunlar şimdi kapalıya kapa kapa diyerek müslüman olduklarını mı sanıyorlar?

Neden bu kadar ikiyüzlüsünüz?

Kız türbanlı olunca "Aman kapa kapa", Türbansız olunca "Aç aç" Neden bu kadar ikiyüzlüsünüz?
Cevapla