Kız türbanlı olunca "Aman kapa kapa", Türbansız olunca "Aç aç" Neden bu kadar ikiyüzlüsünüz?
Türbanlı kız soru sormuş , keşke yapmasaydın , aman kapan , bir daha yapma kardeşimler havada uçuşuyor.
Ama kız türbanlı değilse, neden daha açmadın , keşke sevişseymişisin vs gibi laflar.
Bakıyorum hepsi aynı kişiler.
Aynı sapık adamlar, bunlar şimdi kapalıya kapa kapa diyerek müslüman olduklarını mı sanıyorlar?
Neden bu kadar ikiyüzlüsünüz?
Türbanlı kız soru sormuş , keşke yapmasaydın , aman kapan , bir daha yapma kardeşimler havada uçuşuyor.
Ama kız türbanlı değilse, neden daha açmadın , keşke sevişseymişisin vs gibi laflar.
Bakıyorum hepsi aynı kişiler.
Aynı sapık adamlar, bunlar şimdi kapalıya kapa kapa diyerek müslüman olduklarını mı sanıyorlar?
Neden bu kadar ikiyüzlüsünüz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar