BİM'den alışveriş yapan ve Lc Waikiki'den giyinen birisiyle birlikte olur musunuz?
Kimseyi yargılamıyorum. Sadece merak...
Kimseyi yargılamıyorum. Sadece merak...
Bu yüzden mutluyum işte :) param var mı? Var? Annem babam maaş alıyor hatta babam 2 maaş. Aile durumumuz mükemmel üzerinde. Babam emlâkçılık yapıp daire başı 5000-10.000 tl kazanıyor. Ama sizin gibi moda kafasında değilim. Giderim waikikiye bakarım eğer hoşuma giden bir şey olursa çekinmeden alır ve giyinirim. Başka marketlerde olmayıp, bimde olan bir sürü yiyecek ve içecek var. Gidiyorum bime alıyorum yiyeceklerimi gidiyorum evimde keyif yapıyorum. Sizin 1 kıyafete verdiğiniz parayla ben gidip kapalı çarşıda 3-4 tane kıyafet alıyorum :) mutlu olmak çok basitte, siz anlamıyorsunuz...
Alkış 👏👏👏
konuya yorum yapan kızlar sizlere sesleniyorumm boşş yapmayın yaa. elind bim poşetini görünce direk aşaalama gözüyle bakıosunuz sinsice çaktırmadan. gelipte burda şekil yapmayın :D
Sorunun amacini anlamadim noluyo ki oradan alışveriş yapinca
Nerden alışveriş yaparsa yapsin sevdiysem sevgili olurum
Amacı merak. Okuma yazman yok mu
Niye sordun ki kötü birşey mi bim'den alışveriş yapmak ve lc waikiki'den giyinmek?
Cevap
26Cevap
Hangimiz gitmedik şu güzel bime
Hangimiz almadık bir le cola
Hangimiz bim poşetini çöp poşeti yapmadık uleynn 😂
Yok ben A101'den alışveriş yapıp, pazardan giyineni tercih ediyorum.
ülker çikolatalı gofreti sevmeyenimiz yoksa eğer bunu bim den de alsan aynı akmerkezdende alsan aynı! boş şeylere fazla takılıyosunuz
hayır yani neden olunmasın onu anlamadım memleket meselesi sanki, ordaki şeyler başka yerlerdede var ha ordan olmışsın ha başka yerden
Sebep yanı bunları giyen ya da yiyen ne oluyor ki?
Lc de bana pahalı geliyor çoğu zaman. Neyse soruya cevap vereyim: hayır.
Böyle şeyleri merak edip sorgulayan bir insan emin ol ki gereksiz kişilerin tercihi olucak.
Ben öyleyim ve sorun olmaz karşımdaki de öyle olsa. Hatta pazardan da giyinebilir.
Lc waikiki ye bit pazarı muamelisi yapacak kadar bu kadar kibirli nasıl olabildin?
Süper bir yorum. Eski nesil başka oluyor kardeşim. Alkışlandınız 👏👏👏👏
Detayi okumadan ne diye atliyorsun okuma özürlüsü müsün?
@Sakaryalim teşekkürler eksik olmayın. Allah böyle düşüncelerle kafa patlatan bu ergenlere başka dert vermesin ne deyim...
Amin diyelim yine de abisi. Ergenlerimize yazık olmasın :)
lcw ucuz mu :D bana göre çok pahalı bimde çok ucuz değil bence
kıyafete göremi yargılıcaz ne saçma nerden giyinirse giyinsin karakterli olsun :)
Dostum bimden bende çok alışveriş yaptım. LCden de aynı şekilde. Kötü bir şey mi?
Ne olacak sanki. Bende alışveriş yapıyorum oralardan...
ben ordan alışveriş yapıyorum sanırım ondan kimsem yok dimi
Bu nasil bir sorudur yahu tabikide hem pazardan hemde karacadan giyinenle bile olurum yeterki ici guzel. olsun
Bimden alışveriş yaparım lc waikiki dende giyinirim, bu konular aşk hayatını etkilemeli.
Nerden ne aldigindan banane beni ilgilendiren karakteri.
Ne zenginler gördüm bimden alisveris yapan
Ne alaka
Sıkıntı değil bende oralardan alışveriş yapıyorum :D
Bu nasil bir soru simdi. Onlar insan degil mi? Beger kriterlerim bim ve lc waikiki ise banka hesap dokumu ve mal beyanida isterim :)
aradığım sevgili tipi
Yalanciyi dilenci☺☺
yok valla doğru söylüyorum :D
Ne olmuş ordan alışveriş yapıp giyiyorsa
Hic bisey
Markalara göre insan ayırt etmem
böyle birşey dikkatimi çekerse intihar ederim :D
Beraber alışveriş yaparız. Sevmem mi ben onu? :)
herkesin marka merakı olması mı gerek?
Birgün herkesin yolu Bim e düşecek :)
Çok orjinal bir soru :-)
aga bunu düşünecek bir hatunla kim evienir
Hayir bu mumkun degil.
olurum ısterse paçavra gıysın.
Ben bazaar takılıyorum :D :D
Olur tabi neden olmasın.
Olurum neden olmayımki
Evet tasalanmana gerek yok yani :D
Markaya takılma. Pazardan da alış veriş yapılır.
Ne alaka ya saçmalıyorsun Şu an :D
ABD markası olmasın da.
Bim ve vaikiki olmasa ne yapardim bilmiyorum
Kriterleri bu olan diktirsin gitsin
Ne alaka be. Ona gore sevgili mi yapilir
Markayla mı koca secıcez ne alaka
Pek tabii.
Le cola coca çölaşan daha guzel
Olmamak için bir neden yok
benim sevgilim prezervatifi BİMden alıyor
Nasıl bir soru bu kardeşim ya.. Tabiki hayır
Evet
Olurum
Oluruuum
Ne var bunda
Hayır yapamam
Niye olmuyim asdjdfj
Bu nasıl soru la :)
Hıc dusunmedım kanks
Kabki bize bakmaz onlar bize luks kacar :D ahah :)
Cok sacma bir soruu
Niye Lc çok mu ucuz
Pufff
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar