
Bizim Türk kızlarından niye victorialar, shakiralar, Angelina Jolieler çıkmaz hepsi alt tabaka takılıyor bak Beckham'ın kolun agirmiş kadın :D

Al sana @__Victoria__ hani yoktu :D Bence gereksiz bir soru harbi güzel olanları var ama çoğu estetik ve boyadan geçilmiyor bu bir. Heleki bu fotodakini hiç beğenmedim. Beckham'ın koluna girmesi bir marifet değil bu arada yani Türkiyede çok yakışıklıda çok güzel kızlarda var siz medyanın esiri olduğunuz için putlaştırıyosunuz ünlüleri Justin Bieber için ağlayan kızlar gibisin :D Türk kızlarının avukatı değilim ama başkasına laf atmadan kendine bak önce gizli kullanıcı ardından kızlara laf sokuyosun hele gösterde mübarek suratını Beckham kadar varmısın :D Size tavsiyemde yerleşik düzenin yani koyun sürüsünün medyanın bir parçası olmamanız size empoze ettikleri şeylerle kendi vatandaşlarınızı yargılıyosunuz buda sizin koyunluğunuzun getirisi neyse bu kadar yeter sana ;)
Bizi düşünen bir erkek gözlerim doldu :D
Valla helal olsun haşırttt :D
Teşekkürler, yazında çok müthiş olmuş gerçekten 👏👏
@sosyetegüzeli1905 @Prensesinnn Rica ederim dikkat çekmek için yapmadıım yani ama dayanamadım insanlarımızı koyun sürüsü gibi medyanın uşağı yaptılar ne yazıkki Justin için zırlayan kızlar Beckham'ın yanındakini tüm kızlarla kıyaslayan erkekler saçma sapan insanlar işte neymiş bizim ülkede niye victoria yok lan canım adı victoria değil berki meryem berki fatoş ama güzel kızlar var :D
@__Victoria__ Bu kızı yukarıdaki kıyasladın heralde gözlerinde problem var senin :D Sence türk kızlarından bir victoria bir shakira çıkarmı bir mantıklı düşünsene senin milliyetçilik duygun kaparmış heralde neyse herkesin kendi görüşü bişey diyemem bro haklı olduğun yanlar vardır berki.
@__Victoria__ Rica ederim. Dostum bu kızı yukarıdakiylemi kıyasladın diyosun ya ne alakası var sen victoria yok diyince bende arkadşı etiketledim gırgırına yani bir güzellik manası nasıl çıkardın ondan anlamadım. Lan ne kadar çirkinsin allah bile yukarıdaki kadın gel villamda köpek ol dese olacaksın ha :D Ayrıca milliyetçilik demmişsin normalde sevmem tek görüşlülüğü ama kendi kanımdan kendi soyumdan olanıda senin gibi rezil etmeye çalışmam yani iki g. öt için iki göğüs için Türk kızları böyledir demem cici erkek anladın. Ayrıca etiketlediğim kız yukarıdakinden güzel yani bence terbiyesizlik yapma kızı etiketledim pişman etme benim yüzümden rahatsız olmasını istemiyorum. Lütfen bak polemik yaratma hoşlanmıyorum heleki senin gibilerle kızıda etiketleme beğenmiyorsan beğenme sen git kendine shakira victoria ile takıl tamam :D
Soran çok komiksin ya 😂😂😂 herkesin güzellik anlayışı farklıdır beğen ya da beğenme çokta umrumdaydı yani 😂 ki bende yukardaki kadını erkeksi bulup beğenmiyorum. Türk kızlarını kötülemişsinde şurda birisi göz kırpsa bile peşinde dolanacak tipler Türk kızlarını kötülüyor yazık valla 😂 sen önce aç bir aynaya bak sonra yorum yap 😄 O kadar Türk kızını kötüleyebilecek tip var mı sende he 😄 sen Türk kızlarını beğenmek zorunda değilsin evet ama bunu üslupsuzca dile getirmende yanlış 😄 Napalım yani beğenmediysen? 😄
Ulan @barkooo kıza kötü bişey yazma diyosunda bak kendi sataşıyor @__Victoria__ 'mısın nesin bak çocuk kötü yazma dediği için yazmak istemiyorum sataşma nesiniz be kardeşim victoria değilsin shakira değilsin konuşmaya hakkın yok kezban teyze hadi kapat kalbin kırılmasın.
Bana laf atan sensin yalnız. Tabiki shakira değilim, shakira sana bakmazdı zaten bunuda bil 😄
Beni etiketleyen arkadaş, bir daha lütfen etiketlemede bulunma çünkü bu tür insanlarla münakaşaya girmek istemiyorum, sadece uğraşmak istemediğimden yanlış anlama teşekkürler iltifatın için..
Ne oldu @barkooo sana bir daha etiketleme beni diyor @__Victoria__ hanım güldüm be dostum bu kadar enayi olmayın kızlar böyle işte ne savunuyosun geldin avukatlığını yaptın bunların benden sana abi tavsiyesi kızlara bu kadar değer verme heleki türk kızları hadi ikinizede iyi akşamlar bir daha yazmıcam şüpheniz olmasın kızın son cevabı yettİ zaten barkooyaa haşırttt :D
Ahahaha olum bizim türk kızlarından bir cacık olmaz. Tripten başka bir bka yaramazlar
Aynen Bro :D
Ulke david beckham kayniyorda biz victoria olamadik sanki.
Sen ancak kezban teyze olursun zaten ;)
Sizden bir david ciksin victoria olmayan serefsiz :)
Hahah güzel katılıyorum diyelimki ben kötüyüm tipsizim ama yine victoria yok :D
bir david olsan sana da victoria duserdi nasip iste
Anlamadın heralde diyorumki bana olmasada türk kızları koftilerle takılıyo niye david gibiler siz türk kızalrına bakmıyor :D
Bana subyan olmasin diye bakmaz bence :D
Hadi yine iyi bahane yırttın :D
O yaşta bile gelse ben ona bakarim da iste sizde de david yok aslında ayni dertten muzdaripiz:D
İşte siz türk kızları ancak bakarsınız bakılık yani gerçek kadınlar ise alıyor bakmıyor :D
Genelleme beni
Niye sen shakiramısın :D
Laf ettigin turk kizlarindan kacini elde edebiliyosun da boyle kadinlarin beklentisine giriyosun ozguvenini merak ettim
İstediğimi senin gibi kezolar hariç o yüzden beni elde edemezsin felan gibi klişe laflar kurma
Beni elde edemezsin dedim mi :D
Diyemezsin zaten :D
Gormeden bilemem derim sadece :D
Görme çünkü ben seni görmek istemmiyorum ;)
Iste bu yuzden 40 yaşında adam seviyorum :)
Niye la o prostat olmuştur şimdi artık bülbül ötmiyor :D
Senden olgun oldugundan
Ama bülbül ötmüyor onuda düşün :D
Hii
Cevap
4Cevap
Sizde bir david backam olsaniz karsiniza bir victoria bir miranda cikar merak etmeyin
Hayır diyelimki ben kötüyüm ama yine yok hepsi kofti :D
Ya şimdi angelinaları bilemem ama ben kocasını beğeniyorum onu değil :D
hıc guzel degıl... yuze bak ya.. beckham ın zevkıne ben...
Iki cirkin birbirini bulmus😅
Ancak kıskanırsın ;)
Adamı niye kıskanayım ben 😅
Daha fazla konuşma bence sen :D
Bu kadını begenmiyorum erkeksi bir tipi var
Baktımda fotona senden güzel bence.
Omabilir be daha güzelim demedim ki begenmedigimi söyledim.
Yanı evet sayılır sacma hareketleri var gibi saddce
İkisinin de frikiklerini beğeniyorum.
haşırt.
kadin bana cok soguk geliyor ama cirkin sayilmaz..
Bu kadinin heryeri estetik fakat güzel tabiki
Sen çok yakışıklısın heralde :d
Kocasini begeniyorum 😂
Allah bizi de böyle yaratmış ne yaparsın işte...
hayue
Begenmiyorum
Siz de David Beckham siniz ya sanki
Beğenmiyorum
Fena degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar