Maraba arkadaşlar eşimle aramıza bu soğukluk girdi doğru düzgün konusamiyoruz eskisi gibi sevdiğini hissetmiyorum?

Arkadaşlar eşimle çok zor zamanlar atlattık ama geçti şimdi sıkıntılarımız. ama şimdide aramıza soğukluk girdi ne doğru düzgün zaman geçişe biliyoruz nede konusa biliyoruz ne yapmam lazım bana bir akıl verin böyle giderse ayrilicaz sürekli en ufak seylerden kavga ediyoruzz
Maraba arkadaşlar eşimle aramıza bu soğukluk girdi doğru düzgün konusamiyoruz eskisi gibi sevdiğini hissetmiyorum?
Cevapla