Türkiye vatandaşı olduğunuz için yurtdışında kötü muameleye maruz kaldığınız oldu mu?

Maalesef uluslararası camiada pasaportu adam yerine konulmayan bir ülkeyiz.Özellikle T.C. Pasaportuyla sık sık yurtdışı seyahatlerine çıkanlar mutlaka böyle sorunlar yaşamıştır.Benim başıma çok geldi bu durum.Marsilya Havaalanında 1 gece yattığımı bilirim aktarmadan kaynaklanan sorun nedeniyle Türk olduğum için kimse benimle ilgilenmemişti.Üstelik firma yetkilileri ben bazı şeyler talep ettikçe dahada kırıcı konuşmaya başlıyorlardı.Fransızlar çok milliyetçi zaten.Örneğin Almanyadada bana Türklere ve Hintlilere günlük vize vermediklerini bekleme sürem boyunca söylemişlerdi.Ülkemi çok seviyorum o ayrı mesele.Lakin Dışişlerinin daha etkin olması lazım.Örneğin benim bir arkadaşım Belçika vatandaşı(çifte vatandaş).Yurtdışında hep Belçikalıyım diyor Belçika pasaportu kullanıyor ve ona herkes saygılı.problem yaşatmıyorlar.Sizde yaşadınız mı böyle durumlar?
Türkiye vatandaşı olduğunuz için yurtdışında kötü muameleye maruz kaldığınız oldu mu?
Cevapla