Flört ettiğim kız mesajlarıma geç cevap vermeye başladı. Sebebi ne olabilir?

Flört ettiğim kız mesajlarıma geç cevap veriyor. Eskiden rahat rahat mesajlaşırdık ama son 1 ayda değişti. Çevrimiçiyken mesaj atıyorum mesajı okumuyor 2-3 dakika sonra çıkıyor. 10-15 dakika sonra tekrar girip okuyor ve cevap veriyor. Bazen tam böyle iyi konuşuyoruz hiç sorun yok diyorum bir anda bişeyler bahane edip konuşmayı bitiriyor. Bazen de çevrimdışıyken mesaj atıyorum o mesajlara 1-2 saat sonra cevap verdiği de oluyor. Sürekli telefonu elinde olan kız mesajımı görmüyor. Ana ekrandan okuduğunu düşünüyorum mesajları ama neden böyle yapıyor anlamıyorum. Sevgili değiliz bişey değiliz hiçbir şey de diyemiyorum bu yüzden. Bir süre uzak durayım belki artık konuşmak istemiyordur diye düşündüm. Ama uzaklaşmamı da istemiyor tekrar konuşalım buluşalım istiyor. Yan yanayken soğuk davranmıyor bana samimiyiz. Ama ne oluyorsa mesajlaşmada oluyor. Buluşamadığımızda ben telefonla konuşmak istiyorum o mesajlaşalım istiyor. Mesajlaşmak daha rahat bana diyor ama mesajlarıma hep geç cevap veriyor. Sizce sebebi ne olabilir?
Flört ettiğim kız mesajlarıma geç cevap vermeye başladı. Sebebi ne olabilir?
Cevapla