Bitmesi gerek artık, anlıyoruz ikimizde O zaman neden hala, ağlıyoruz ikimizde?

Uyurken izliyorum, en sevdiğim halini,
Saçların dağınık, yüzünde yastık izi.
Bir pazar kahvaltısı gibi.

Küçük oyunlarının, büyük savaşlarının,
Arasında olduğu kadar bir aşktı bizimkisi.
Bir pazar gecesi uykusu gibi..


Bitmesi gerek artık, anlıyoruz ikimizde O zaman neden hala, ağlıyoruz ikimizde?
Cevapla