
Hoşlandığınız kişiye mesaj attınız ve cevap gelmedi.. Mesajınıza cevap gelmeyince, 2. mesajı da atar mısınız?
İyi geceler tatlı rüyalar hepinize 😊
Evet, atarım.
Hayır, atmam.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ben atmam ama eger aticaksaniz bakin bunu herkes icin soyluyorum burda ki bir cok zekali yapiyor bunu 2. msjiniz mesgulsun galiba iyi geceler olmasin
Hayır atmam. En fazla 2. De dururum.
Hayırı işaretledim evet diyorum 😬 Duruma göre bana trip atıyor ben haklıysam mesajıma cevap gelmiyosa atmam 😬
Ben sana atarım 😂
Kafa atmam 😂 Kafam acır 😂😁
Çok da zorlamamak lazım. Zira zorla güzellik olmaz. Varsa niyeti er ya da geç gönderir bir ileti ;-)
Cevap
17Cevap
birşey söyleyimmi ben 5ide atarım
Aynı ben 😂
Attım 😂 Ama daha da atmam yani cevap vermiyorsa uğraşmam 🙃
Atmam bu yaşıma kadar mesaj atmayan birine 2. mesajı atmadım Atcağımıda sanmıyorum hiç bir kız gururumdan önemli degil.
Hoşlandığım kişiyle yüzyüze temas kurarım. Whatsapp falan eskide kaldı
Hatta birinde bir sürü atmıştım..
Ne oldu hayırdır dedi...
Açıldım bende..
Yeter dedim..
Aylardır sıkıldım böyle yaz yaz...
Olmaz dedi
Bitti😞
sana mı geldi mesaj sen mi atıyon?
Size soruyorum. Benlik bir durum yok.
ben de sana sordum nolmuş yani :) ilk mesajı görmeyebilir ikincisi atılabilir emin olmak için
atarım. baktım hala cevap yok ararım.
Mesaj manyağı yaparım 😂😂
Ilk attigim mesaj nasil bir mesaj simdi
O kadarda yüzsüzüm atmam dedim ama atarım
2 den sonrası olmaz bende
İlk mesajı bile atmıyorum ahhahaahhahahaha.
atarım 10 kadar yolu var
tabiki hayır kimse için uğraşmam
atmam
Atarım
B dedim😏
evt malesef :3
peşinden koşmam
B dedim
Atarım :D
Atmam kesinlikle
Cıks atmam
B dedım.
Hayır atmazdım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar