Merhabalar Herkese🌸

"Oo görüldü yedik" yazdıktan sonra bidaha görüldü yemek😂
Merhabalar Herkese🌸

"Oo görüldü yedik" yazdıktan sonra bidaha görüldü yemek😂
Merhaba, hayır bunu sevmiyorum yani reel iletişim gibi karşılıklı olarak eşit bir şekilde konuşulması taraftarıyım yani bir ben konuşacağım, bir de karşımdaki. Bu şekilde ilerlediği zaman o sohbeti daha çok seviyor ve ısınıyorum çünkü iki tarafın da birbiriyle gerçekten samimi bir şekilde konuşmayı, birbirlerine derin bir saygı ve sevgi duyduklarını gösterir bu. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Benim için samimiyet önemli eğer ki kuşku varsa ikinci mesajı değil asla hiçbir şekilde iletişime geçmek istemem
Teşekkür ederim 💎🌝
Cevap
31Cevap
Wp ya da instada yazmam ama burada görüldü yok yazarım 😅
Hayır ilk mesajı bile atmıyorum
Kişiye göre değişir. Bazen mesaj attığımı unuturum ya da işim düşmüştür arar taciz ederim.
Böyle şeyleri hiç sevmiyorum. Ben saygı gösterip mesajlara erken dönüş yapıyorsam karşımdaki de bir zahmet öyle yapsın. İkinci mesajı o yüzden atmam.
kişiye göre değişir, bir de mesajlaştığımız konuya göre de değişiklik gösterebilir. genelde atmamayı tercih ediyorum ama.
değişir ya s*lak gibi yok ben 2. şey etmem yok aşkımdan hastaneye düşsem de ona söylemem falan.. gurur önemli ama ayarı vsr
Hayır, birini aradığımda açmazsa ya da mesajıma dönüş yapmazsa ikinci hataya düşmem
Sevdiğim biriyse atarım yeni tabıdığım biriyse atmam
Ms yazmayi sevmem direk ararim 1 sefer donmedigi olmamistir kimsenin;)))
Eğer acil bir durum ortada varsa yazarım onun dışında yazmam.
Atmam , ikinci kes çaldırmam bile işi vardır o bana döner diye beklerim
Kes değil kez* olacak 😂
O kişiyi rehberden anında silerim.
Eskiden olsa atmaya devam ederdim 😅 fakat şimdi atarsa atar atmazsa aman yaaa peeeh diyorum
Yazmam tabii ki. Yüzsüzlük başka bir şey değil.
En sinir olduğum şey… sinirime yenik düşmezsem atmam muhtemelen… 😅
Uggff ben mesaj atmaktan sayısız sonsuz nefret ediyorum nefffreeeeett!
Yazdığım zamanlar oldu. Bazen ne olursa olsun atarım bazen de beklerim.
Attığım mesajı bile unutuyorum bunlara takilmam herkesin işi gücü var bir günü aynı olmuyor insanın yazmayabilir unutabilir meşgul olabilir yorgun olabilir böyle şeyleri düşünmem
Ben birinden hep görüldü yiyorum konuşmak istemiyor mu acaba? Hiç o açıdan düşünmemiştim😂😂
yazılacak bir konumumuz varsa yazarım giden günlerin arkasından bakmak istemem !!!
Moralim çok bozuk olmadığı sürece asla. ikinci mesajı atmam.
Küfür etse okadar zoruna gitmez ama bı kaç defa yaşadım o olayı😂😂
Sana tenezzül etmiyor cevap vermeye, tekrar yazmaya gerek yok
Yo öyle yazmam görüldü attiysa bişey yazar silerim illaki merka eder ya ya da söver silerim cevap verirse görüldü bide engel ohh
Umursamadığım s*kimde olmayan biriyse atarım
Görüldü yersem yazmam gebersin
İkinci mesajı yazmam.
Yazmam hatta mesaj yazıncada bir süre bakmam
Evet bunu yasadim ama 2. mesaji atmadim
Atmammm bu konuda çok inadım
Ana avrat sövmek için atarım
Geç mesaj yazanları kaale almam
Acil bişeyse yazarım sadece
Atarım sabirsizlasirsam
Hayır atmam.
Hemen numarasını silerim
2. cevaptan başka bisey yazilmaz
Atmam genelde ama duruma göre değişebilir
Vee goruldu atan kisi engeli yer..😄
Genelde atmam.
arada
Sevgilimle görüldü attı diye ayrılmıştık.
Atmam
Ben 3,4 fark etmiyor atıyorum.
Engellerim.
Evevt
Atmam.
Atmam
Hayır tabiki
atmam sanırım
Atmam
kim olduğuna bağlı
Yazmam
Hayır
atarım enayi olduğum için
Atmam
Atmam :D
İlki atsam neyse
Kişiye göre değişir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?