Kız arkadaşınız yanınızda ağlasa ne yapardınız? Lütfen detayları okuyun şimdiden teşekkürler :) ?

- Diyelim ki sevdiğiniz bir kız var onla görüşüyosunuz o da sizle görüşüyo aradan haftalar geçince size sevgilisi oldugunu sırf sizi üzmemek için söylemediğini söylüyor ve bidaha görüşmüyor. Sevgilisinden ayrılınca sizle barışıp olanları anlatıyor ve değerinizi anlayıp sizi sevmeye başlıyor aradan bir kaç ay geçtikten sonra onun eski sevgilisi ona geri dönüyor ve sevdiğiniz kız sizle buluşarak sizle dertleşip size ağlayarak sarılıyor sende beni bırakma diyerek ne düşünürdünüz?
Kız arkadaşınız yanınızda ağlasa ne yapardınız? Lütfen detayları okuyun şimdiden teşekkürler :) ?
Cevapla