Bunda kötü birşey yok. Sen sadece ona gönlünü vermişsin, onu yürekten sevmişsin. Alttaki bir yorumunu okudum cinsel birliktelik yok demişsin, inan bu senin için en iyisi. Birine duygusal anlamda bağlanmak kadar güzel birşey yoktur. Saf ve tertemiz duygular beslersin ona karşı... Zamanında aşık olmuş biri olarak seni çok iyi anlıyorum, sen onu sevmeye devam et ve birgün sevdiğini ona mutlaka söyle yoksa bu zamanla senin içini kemirip bitirir. Ne mutlu sana :) Yolun açık olsun...
311 Yorumla
Soran+1 yılBen ondan bedenini bana vermesini istemiyorum gönlünü kalbini istiyorum sadece. Ya yanımda uyusun yanımda uyansın bu kadar tek istediğim. Cinsellik boyutu değil isteğim. Çok seviyorum ya anlatamıyorum bir şey olsa ona içim gidiyor.
Soran+1 yılSoğumak belki de en iyisi, onun bana karşı hisleri farklı. Burası Türkiye burada eşcinsellik olmamalı yani millet öyle bakıyor. Ben ailemi ve onun ailesini düşünmek zorundayım. İnsana insan olduğu için aşka cinsiyeti koydukları için bu kadar zor. Belki de onu en mutlu edecek insan benim, onu en önemseyen benim ama çevre şartları bunu engelliyor kahretsin ki
- +1 yıl
Maalesef bu ülkede eşcinsellere kötü gözle bakılıyor, halbuki bunda kötü birşey yok. Eşcinsellik demek illa hemcinsiyle cinsel anlamda beraber olmak demek değil. Sen ona karşı saf ve tertemiz duygular besliyorsun ve onu çok seviyorsun. Bu son derece doğal, çünkü kalbin ve duyguların böyle istiyor. Lütfen inan bana, birbirinize açılmaktan başka çareniz yok. Senin şu an için içini yiyor ben buradan farkındayım. Şunu da unutma ki bu hayatta birşeyler kazanmak istiyorsan eğer, bazı riskleri de göze almayı bilmelisin, yoksa sadece kendini üzersin. Ona en uygun ve en özel anında bu durumu ciddi ciddi anlatmalısın.
Soran+1 yılBen ona açılacağım diyelim ki ama o da beni kabul etmezse ve bırakırsa ben o zaman ne yaparım
- +1 yıl
Peki ama böyle bekleyerek eline ne geçecek ki? Sadece kendini üzeceksin. Ben hemen söyle demiyorum, bunu ona özel bir zamanda söylemelisin. Ayrıca onun da sana karşı olan duygularından emin olmalısın. Uygun zamanı bekle ve sonra söyle ama sakın acele etme, yoksa senin ciddiyetsiz olduğunu düşünebilir. Uygun bir zamanda sindire sindire bu durumu ona anlat derim.
Soran+1 yılYa hissetmiyorsa ben çok buzulmaz mıyım ya korkuyorum nasıl yapacağım bunu peki nasıl anlatabilirim ona
- +1 yıl
Onun için sen en uygun zamanı kendin seçmelisin. Bu tamamen duruma bağlı. Dediğim gibi birşeyler kazanmak istiyorsan bazı şeyleri kaybetmeyi de göze almalısın. Belki o da sana karşı derin duygular besliyordur kimbilir? Asla pes etme ve uygun zamanda ona açıl. Fakat fazla geç kalma.
Soran+1 yıldeneyeceğim
Soran+1 yıl:) rica ederim
En İyi Cevaplar
Olm yakinda erkek seven kiz kiz seven erkek kalmayacak
39 Yorumla
Soran+1 yılZigan çok değişiksin. İnsanların seçimi değil. O gelene kadar hayatıma erkeklere aşık oluyordum ve çıkıyordum
Soran+1 yılBu zamana kadar bende böyle değildim ve insana birden oluyor. Ne olduğunu inan bende anlamadım
Soran+1 yılhep sevgilim vardı ki
Soran+1 yılbelki de :) erkekler çok güven sarsıyorlar zigan. Kadınlar çok sever ama erkeklerin çoğu ki istisnalar elbet var seks düşünüyorlar sadece kadınlara karşı. Oysa ben sadece saf ve temiz duygularla ona aşığım
- +1 yıl
Kismen katilsamda olay beklentiden ibaret ve felsefik olarak senin bir kadindan beklenrin erkekten beklediklerine gore coknkisitli bu acidan bakinca farkli testlere tabi tutulmus oluyorlar ayrica erkeklerdeki seks beklentisi ile kadinlardaki ego ve sevilme bagimliligi atni temele dayanir. Ve en nihayetinde karsindaki bir kadin beyni tasiyor tabiki bir erkek seni daha iyi anlayamaz. Ama hmcins ile bir yuvaya sahip olamazsin buda bir gercek su anki hislerin nir heves ve cekimden ibarettir buna eknolarak daha iyi anlasilip daha cok sey paylasmak isteme durtusu
Soran+1 yılUmarım öyledir
Gayet doğal bir durum, kadınlar her iki cins tarafından ilgi çeken ve duygusal anlamda etkileyebilen varlıklardır. Bunun da hemen lezbiyenlikle ilgisi yok. Olabilir, gayet normal bir durum. Kalbin kimi seçiyorsa ona yönel derim.
15 Yorumla
Soran+1 yılBu insan en yakınım Feveran. Ya böylesi ilk kez oluyor. Etkileniyorum resmen ya bunun başka açıklaması olamaz çok seviyorum uzak kalınca özlüyoruz o da çok özlüyor ama o da bana ilgi duyuyor mu nasıl anlarım ki söylemek istiyorum kurtulayım diye ama ya tamamen bağlarımız koparsa :(
Soran+1 yılOnu kaybedersem çok üzülürüm. Canımdan öte benim için. O da çok özlüyor ayrı şehirlerde okuyoruz ikimizde. Lise 3 de tanıştık ve hani o an bitti erkek.
Soran+1 yılZaten şu an o beni kısıtlıyor kıskanıyor benimle uyumayı çok seviyor benimle çok huzurlu ve mutlu olduğunu söylüyor ama bunu arkadaş gibi yorumluyorsa ne olacak.
+1 yılGayet normal bir durum bir o kadar da zor bir durum..
133 Yorumla
Soran+1 yılNasıl oldu birden böyle anlamıyorum. Ben çok şaşkınım.
- +1 yıl
Aşk geliyorum demez, aşk aşktır işte.. Karşı taraftan emin olamamak kadar zor bir durum yok..
Soran+1 yılBunu bilemiyorum söylesem o da hissediyorsa belki güzel olur söylersem belki ben yanlış yorumladım ve benden uzaklaşırsa diye korkuyorum söylemezsem ben eriyorum günden güne Allahım yardım etsin ya vallahi çok zormuş olmadan anlamıyor insan bunu
- +1 yıl
Bu kadar acı çekiyorsan bir süre sonra dayanamaz hale gelirsin. Herşeyi göze al ve söylemeye çalış, yoksa daha kötü olan sen olacaksın..
Soran+1 yılSöylemem utanıyorum çünkü ben hiç böyle değildim şimdi böyle olmak bilmiyorum ona nasıl diyeceğim ben sana çok aşığım diye. Ya bende kalıyordu arada hakkında cinsel bir şey hissettiğimi sanarsa diye korkuyorum. Çünkü cinsel bir durumum yok sadece aşk.
- +1 yıl
Allah yardımcın olsun ne diyeyim ya vazgeçmeye çalışacaksın ya da cesaretini toplayıp şu an bana yazdığın gibi ona da tüm gerçekliğiyle anlatacaksın.. Karşındaki insansa seni zaten anlayacaktır, bunu dile getirmekte ya da böyle hissetmekte senin suçun yok
Soran+1 yılHayatım 4 senede altüst oldu keşke hiç tanışmasaydım onunla yolumda kendi seyrimde devam edebilseydim. Hayatımda beni bu kadar etkileyen birisi olmadı hiç
- +1 yıl
Öyle düşünme olacağı varmış demek ki.. Olmayacağını biliyorsan kendini uzaklaştırmaya çalış başka şeylerle ilgilen çok fazla görüşme
Soran+1 yılYa o da görüşmek istiyor hep. Yani benimle olmak istiyor
- +1 yıl
Bilemedim ki ya ne desem.. yerinde olmadığım için ne söylesek boş..:/
Soran+1 yılçok zor ya :(
- +1 yıl
Malesef dostum :/
Soran+1 yılOnun duygularını nasıl anlarım aşık olan birisi tam olarak nasıl davranır mesela
- +1 yıl
Istersen mesaj at ordan yardımcı olayım
Soran+1 yılmesaj atamıyorum xper 2 olmam gerekiyormuş
- +1 yıl
Tamamdır. Biliyosun arkadaşlarımızla samimiyetimiz bazen bu denli zirveye ulaşabiliyor bunun ayrımına varmak çok zor gerçekten. Bu konuya dair neler düşündüğünü öğrenebilirsin belki.
Soran+1 yılnasıl öğreneceğim bunu
- +1 yıl
Yani hemcinsine ait bişeyler hissetmek hakkında ne düşündüğünü sorabilirsin eğer bu konuya dair aranızda bir sohbet geçerse. Fikirlerini öğrenebilirsin. Yoksa başka türlü imkansız çünkü kızların hemcinsleriyle samimiyeti zirvede olabiliyor biliyorsun
Soran+1 yılBir kere sorduğumda hoş karşılamıyorum dedi.
- +1 yıl
O zaman çok da farklı bir durum çıkarmamak gerekiyor aranızdaki bu diyalogtan :/
Soran+1 yılpeki sana şunu sormak istiyorum. Seni seviyorum diyor, benimle uyumayı seviyor, kokumu seviyor, sarılmayı seviyor, öpüyor, kıskanıyor, benimle olmak istiyor hep, seninle hep mutluyum huzurluyum diyor. Bunlar her arkadaşa hissedilir mi
- +1 yıl
Böyle şeyler bir arkadaş sıfatı için çok fazla şeyler. Bence kendisi de bu durumun içinde ama kabullenmek istemiyor da olabilir. Ben mesela arkadaşlarıma böyle şeyler söyleyemem çok çok yakınım olmadığı sürece. Kendisi de farkında değil hislerinin bence ne kadar hoş karşılamasa da bunu
Soran+1 yılYa mesaj atabilsem çok iyi olacaktı sana
Soran+1 yıle mailden yazışsak olur mu
- +1 yıl
İki dk gizliden çıkma ihtimalin yok mu?
Soran+1 yılvar tabi çıkarım
- +1 yıl
Bekliyorum
Soran+1 yılnasıl çıkacağımı bilmiyorum
Soran+1 yılçıktım galiba
- +1 yıl
Tamam yeniden gizlenebilirsin takip ettim. Mesaj atmam için takip etmen gerekiyor beni
Soran+1 yıltammdır bekliyorum
- +1 yıl
Teşekkürler eig için 😊
Soran+1 yılönemi yok :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
+1 yılOlabilir cemil ipekcide öyle hem erkek hem kıza karşı
16 Yorumla
Soran+1 yılBirden mi olur böyle şeyler ya
- +1 yıl
Patlama noktası vardır yasinizda oda bu zaman zannedersem olabilir çok takmayin
Soran+1 yılNasıl olacak peki bundan sonra
- +1 yıl
Güzel yürekli insan nasıl mutluysan onu yasa kimse sana karışamaz neyi istiyorsan sana ne mutluluk veriyorsa onu yap kalbini dinle
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim anlayışın için senin gibi insanların olması gerçekten çok huzur verici inan bana dertlerim azalıyor gibi hissettiriyor
- +1 yıl
Rica ederim beni kimsenin hayatı ilgilendirmez bu dünyaya kimseyle beraber gelmedir beraberce gitmicem kısa omrumuzde olabildiğince mutlu olmamiz gerek nasıl olursa olsun seni tanımıyorum ama seni de seviyorum
+1 yılanlamanın tek yolu fiziksel temas dudaklarına saçlarına dokun sen dokunduğunda aşağıya bakarsa bir ihtimalin vardır napıyon la iyi misin gibi tepki alırsan saç düşmüş kanka moduna girersin ;)
01 Yorumla
Soran+1 yılsaçlarını okşuyorum ama yani dudak aşırı olmaz mı
+1 yılÇok zor bir durum. Allah kolaylık versin valla 😊
120 Yorumla
Soran+1 yılversin valla çok sağol
- +1 yıl
Onun bakışlarını takip etmen Lazım. Eğer senin gibi hislere sahipse ona biraz yakınlaştığın zaman Karşılık alırsın. Tersi ise fazla üstenlememek Lazım. Tamamen kaybedersin..
Soran+1 yılsorun da o anlayamıyorum
- +1 yıl
Bu sularda acemisin tabi. Ama biraz bekle bence. Ben yeni birisiyle tanışıp hoşlanırsam bir kaç hafta beklerim. Hisler geçiyorsa sorun yok. Geçmiyorsa saldırıya geçerim. Öyle yap. Belki gelir geçer. Olmadı artık herşeyi Göze Alıp alıştıra alıştıra açılırsın.
Soran+1 yıltam olarak 3 yıldır sürüyor
- +1 yıl
Canım bu çile çekilmez böyle. Söyleyeceksin artık. Erkek Arkadaşı var mı yok mu ona göre hareket etmek Lazım.
Soran+1 yılyok erkek arkadaşı
- +1 yıl
Sen açıl bu arkadaşına. Herşey olacağına varsın bence. Aklında kalmasın. Belki ileride pişman olursun.
Soran+1 yılOof oof çok zor durumdayım
- +1 yıl
bir Erkeğe aşık olsan daha kolaydı ya. Sevmek zor zanaat. Her türlüsü. Aşk acısı çeken birisi olarak Anlıyorum seni 😇
Soran+1 yılHer insan sevemez ama ben çok seviyorum gerçekten
- +1 yıl
Tabi ki Öyledir. Yoksa 3 yıl sevmeyen birisine uzun bir süre.
Soran+1 yılfazla bile çok zoruma gidiyor artık bitsin diyorum ama utanıyorum demeye
- +1 yıl
yüzüne söyleyemiyorum diyorsan mesaj at hislerini açıklayan ya da bir arkadaşın senin adına konuşabilir.
Soran+1 yılkimse bilmiyorki sevdiğimi onu, kime söyletebilirim bunu. Ona mesaj atsam gelen cevaptan çok korkuyorum
- +1 yıl
Ömrünün sonuna kadar o şekilde yaşayamazsın. bir noktada buna son vermek zorundasın. Korkunun ecele faydası yok. Söylemezsen hergün ölürsün. Reddetse bile bir kere ölürsün.
Soran+1 yıldoğru diyosun
- +1 yıl
Sonuçtan haberdar et merak ederim ben 😊
Soran+1 yılaçılabilirsem haberdar edeceğim
- +1 yıl
Açılacaksın merak etme. Sadece bir yersen başla devamı gelir.
sosyal medya etkileri bunlar bilinç altı yanılmaları...
01 Yorumla
Soran+1 yıl3 senedir yanılmamı olur flags
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkekleri düşünerek mast yap hep sakin kadinlari düşünme kötüye gidersin
03 Yorumla
Soran+1 yılonunla tanıştığım andan beri erkek yok dünyamda
Cevap sahibi+1 yılO zaman onla sevismeye devam
Soran+1 yılcinsel bir birliktelik yok. Ben cinsellik düşünmüyorum yani arzulama yok galiba tam emin değilim sadece çok seviyorum
Aşk İlişkileri konusunda 527 cevap paylaştı. Daha önce erkek arkadaşın oldu mu
01 Yorumla
Soran+1 yıloldu çıktıklarım çok
Geçici bir heveste olabilir
010 Yorumla
Soran+1 yıl3 senedir
Soran+1 yılçoğunluğum aşk belki %1 geliyorsa geliyor yoğun arzulama yok
Soran+1 yılanladım şimdi
Soran+1 yılara sıra olduğunu söyleyebilirim. Ama genelde başka şeyler
Soran+1 yılteşekkür ederim görüşmek üzere:)
Bende aşığım hencinslerine napsak :D
04 Yorumla
Soran+1 yılsenin gibi gereksizler olduğu sürece insanlığın olduğunda şüphe duyuyorum
Soran+1 yılben gerçekten insan gibi seviyorum ama sende insan diyebileceğim bir beyin bile bulunmuyor
+1 yılEşcinsel oluyosun ALLAH kurtarsın abla
011 Yorumla
Soran+1 yılBu zamana kadar olmadı hiç neden birden olmuş olabilir
- +1 yıl
Sıkılmışsindir erkeklerden kötü bence düzelt kendini abla
Soran+1 yılYa düzeltmeyi ben senden daha çok isterim ama düzelmiyor ki duygular işte
- +1 yıl
Uzaklas o kızdan
Soran+1 yılsen sevdiğinden uzak kalabilir misin ben ondan uzak kalınca çok üzülüyor bir kere konuşmayalım dedim hatta kendime gelebilmek için ağladı çok
- +1 yıl
Ben uzaklasirim sevdigimde olsa
Soran+1 yılemin misin peki nasıl olacak o beni sürekli arıyor sürekli mesaj atıyor. Onun da hayatı ben oldum artık
- +1 yıl
Yav ark kov gitsin ya ben sevsem bile kovarim kendimden gitsin uzulurse uzulsun
- +1 yıl
Kıyamet alametleri bunlar hep biliyosun değil mi
Soran+1 yıldüzelmeye çabalıyorum. Kendimi kaptırmamaya çalışıyorum. Kısacası inan çok direniyorum. Ona karşı düzeldim derken tekrar hop kendimi aşık olmuş buluyorum
- +1 yıl
Uzaklas kov yanından duzelirsin
Aşk İlişkileri konusunda 721 cevap paylaştı. takılın kardeş kardeş ne güzel
00 YorumlaLezbiyensin demek
18 Yorumla
Soran+1 yılof bilmiyorum :'(
Soran+1 yılCinsel bir şey yok ve ona cesaret edemem bende sadece duygularım onda
Soran+1 yılbende gayler hakkında bunu düşünürdüm ama çat kapı geliyor hisler durduramıyorsun
Soran+1 yılGönlüm birindeyken bir erkeğe umut vermek dogru gelmiyor yani yaralıyım diye birini kullanamam. Kendi kendime atlatmaya çabalayacağım
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılpsikoloğa git sapkınlık bu normal değil
00 Yorumla
+1 yılNaptın açıldın mı?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGel ağadana bakayım de
hemen derse olabilir00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılnormal canim
03 Yorumla
Soran+1 yılgerçekten mi
- +1 yıl
evet ama onun sana bisi hissetme ihtimali dusuk
Soran+1 yılsahiden mi ya neden öyle dedin
+1 yıltövbe tövbe
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar