Haftalardır buraya yazıp fikir aldım bir kızla nasıl yakınlasırız diye ama sonuç aynı saf seven hep haince sömürüldü. Bakın okuyun görün hani her boku erkeklee yapar ya beni hep kadınlar darmaduman etti..
İnsanlar neden bu kadar acımasız yardım edin fikir verin nedir bu kötülükler?
Kabul etmek zorunda mı? Red edilmeyi neden kabul etmiyorsunuz Aşk karşılıklı olursa güzeldir
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Haftalardır her gün bulusup ertesi gün bidaha bulusalım diyip gülerken gözlerimin içine bakıp beni kendine bagladıktan sonra olmuyo demek haince değilmi?
En İyi Cevaplar