Güncellemeler
+1 yıl
niye ayrilmiyorsun diyenler siz yaninizda gezdirmek icin mi sevgilisiniz kisiligini seviyorum ondan ayrilmiyorum tabikide
Verr cocugun numarasini da konusiyim onunla senin gibi kisililten yoksun biriyle beraber olmasinin ne kadar yanlis oldugunu gosteriyim
Gollum ile mi birliktesin o ne demek? 😆 Çok yakışıklı yanına yakışmam diye mi düşünüyorsun yoksa? Bence utanma ya
Neden seviyorsun o zaman?
Cevap
7Cevap
Suclu hissetmelisin tabi. Madem oyle dusunuyosun niye berabersin. O cocuga da yazik
Millet el oğlunun altına giriyor sen en azından yürüyorsun :)
Nasılmış görüntüsü anlamdım ki kötümü giyiniyor
Sonra küfüre günah-ayıp diyorlar
Alın bunu. O zaman niye sevgilisin mk
Madem cocugu begenmıon ne sevgılı oluyon kanks
Sebep nedir?
evet hissetmelisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar