Kavgaliyiz yarin dogum gununu kutlamali miyim kutlamamali miyim?

Hediyesini onceden vermiştim... yarin tam tarihi ve benim bir konudan dolayi guvenimi sarsti. Kiz falan degil baska meseleler. Bayagi tartistik ve ben ara vermek istedim. Hic konusmadik bugun. Yarin ne tepki vereyim? acikcasi barismak da istemiyorum ama tabiki seviyorum sevgilimi...
Kavgaliyiz yarin dogum gununu kutlamali miyim kutlamamali miyim?
Cevapla