Hoşlandığım çocuk beni tanımıyor bile ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar ben bir çocuktan hoşlanıyorum ama çocuk daha beni tanımıyor bile. Liseden önce aynı okuldaydık ve ozaman çocuk ilgimi bile çekmemişti ama Şu an çok hoşlanıyorum. Tanışmak istiyorum ama ortamlarımız falan hiçbirşeyimiz aynı değil. Birde çocuk baya yakışıklı ve popüler beni sorsanız adımı bile bilmez. Etrafındaki kızlar çok güzel falan bense daha yanına bile yaklaşamayan ezik gibiyim. Ne yapmalıyım öneride bulunun lütfen.
Güncellemeler
+1 yıl
Tanımıyorsun falan demişsiniz ama eskiden aynı okuldaydık dedim ve ozamandan nasıl biri olduğunu biliyorum. Ayrıca ortak arkadaşlarımız da var. yani nasıl biri olduğunu az çok anlayabiliyorum.
Hoşlandığım çocuk beni tanımıyor bile ne yapmalıyım?
Cevapla