Erkekler neden mesaj atmak yerine aramayı tercih ediyor?

Adam resmen yazmaya üşeniyor ya. On günde 2500 dk konuşmuşuz. Bununla mutlu oluyor benim sevdiceğim. Niye mesaj atmak size bu kadar zoorrr?
Erkekler neden mesaj atmak yerine aramayı tercih ediyor?
Cevapla